Onko tämä palsta todellakin pienen (nimimerkillisen) joukon rinkirunkkausmesta?

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
päätön mode?
Eikös täällä mainittu päätönkin hauskojen kuvien ja kommenttien kera. Ei näy enää.

Onko se itse mode?

Tai sit se reppana on taas nillittänyt ihan pienistä :D

Joo, mä huomaan kanssa sen, että sulla ei ole mitään tarvetta yrittää selitellä tässä ketjussa vaikka voisit olla jankuttamassa paskoja mielipiteitäsi missä tahansa muussa tämän palstan ketjussa. Jostain syystä olet kuitenkin täällä, joten jokin tämän ketjun aiheessa saanee sinussa "värinöitä aikaan" tmv.
Viestiesi katkeran sävyn perusteella veikkaisin, että jonkunmoinen runkkukaveri tekisi sinullekin ihan hyvää :p

Rinkirunkuttelija? o_O

Mutta voi aapee-muru. Jos susta tuntuu että jäät paitsi niin mennään vaikka iwebiin niin mä voin seurata että säkin pääset purkautumaan. :love:

Ei kannata olla kade ennenkuin edes pyytää päästä mukaan!

vierailija
Voisikohan mitenkään olla niin, että ne nimimerkittömät ovatkin oikeasti nikillisiä, mutta kirjoittelevat tiettyihin ketjuihin kirjautumatta sisään???:alien:
Niillä on tietyt kellonajat, joita täytyy noudattaa ja varsinainen asia välittyy yksityisviesteillä, YV tai yksäri monen mielestä sama asia. Paitsi jos viitsii päivystää koko ajana, niitä itsepoistettavia kuvia ilmestyy milloin minnekin. Business perustuu niihin, kuten tulet huomaamaan.

vierailija
Niillä on tietyt kellonajat, joita täytyy noudattaa ja varsinainen asia välittyy yksityisviesteillä, YV tai yksäri monen mielestä sama asia. Paitsi jos viitsii päivystää koko ajana, niitä itsepoistettavia kuvia ilmestyy milloin minnekin. Business perustuu niihin, kuten tulet huomaamaan.
Mukavaa olisi myös, että oman mielenterveyden liukuessa sujuvasti kohti harhaisuutta, hakeutuisi itse hoitoon aktiivisesti. Psykiatrinen päivystyspoli on auki 24/7.

vierailija
Mikäli päivystää jollain palstalla 24/7 että havannoi jopa tuollaista viestien poistumista noinkin aktiivisesti, niin - kehottaisin oikeasti ottamaan yhteyttä mt- hoitajaan.
Niin, mutta mut kun täällä saa tappouhkauksia, täytyy sen vuoksi yrittää ottaa selvää asiasta. Tarvittaessa kannattaa videoida ne kaikki, "jälkipolville tekemistä", kuten kerran muuan kirurgi sanoin, parsiessaan.

vierailija
Niin, mutta mut kun täällä saa tappouhkauksia, täytyy sen vuoksi yrittää ottaa selvää asiasta. Tarvittaessa kannattaa videoida ne kaikki, "jälkipolville tekemistä", kuten kerran muuan kirurgi sanoin, parsiessaan.
Jos ei itse huomaa esim.ärsyttävänsä ihmisiä niin, että keskustelupalstoilla hänelle kirjoitetaan uhkausläppiä, ja edelleen jää niitä itselleen haalimaan poistumatta/muuttamatta tyyliään/ ottamalla ns.läppää läpällä niin - siinäkin tapauksessa suosittelisin oman mielenterveytensä tilan tarkistamista.

Softy
Nimimerkittömät purkavat tänne enimmäkseen heille luontaisia patoutumia. Nimimerkittömät osallistuvat innokkaimmin kaikkein eniten otsikoihin, jotka alkavat sanoilla peppuseksi ja beba. Nyt selvästi myös runkkaus ja masturbointi ovat vallanneet otsakkeita. Ajatuksellisesti tällainen siirtymä bebasta runkkaukseen on tietylle sortille kansalaista erittäin luonnollista. :LOL: Ne ovat ainoat päät joissa on vielä liikettä. On kuitenkin erittäin ikävää, kun kusi valuu ulos pääkopasta vain runkkaamalla.
Tarkoitatko nimimerkittömillä esim. Rättistä, Softya, Elenaa, Majuria ja joitakuita muita?
Viittasin näihin.

vierailija
Jos ei itse huomaa esim.ärsyttävänsä ihmisiä niin, että keskustelupalstoilla hänelle kirjoitetaan uhkausläppiä, ja edelleen jää niitä itselleen haalimaan poistumatta/muuttamatta tyyliään/ ottamalla ns.läppää läpällä niin - siinäkin tapauksessa suosittelisin oman mielenterveytensä tilan tarkistamista.
Juuri on kesken kirja Tappava psykiatria ja lääkinnän harha. Suosittelen, vaikka eihän ihmiset nykyään lue kirjoja...

Yhteistyössä