The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Paljonko sinulla on matkaa lähimmälle grillikioskille?
*ufopääkkönen*?!

Meinasin melkein kysyä että mikä se on :barefoot::D...mutta..hetkonen...onkohan täällä etes muuten semmos...enpä muuten oikeesti tiiäkään :D!! Mun täytyy tsekata tilanne kun meen kauppaan mutta jos ei täällä oo niin...oiskohan lähin jonkun rapsakan 20 kilsan päässä?! En mie tiiä oikeesti:D


Ei vissiin oo mulle hjuva päivä lototakaan:unsure:....
 
Mie tarjoon sulle makkikset ku voitan lotosta muutaman miljuunan, pitää vielä muistaa lotota.

*ufopääkkönen*?!

Meinasin melkein kysyä että mikä se on :barefoot::D...mutta..hetkonen...onkohan täällä etes muuten semmos...enpä muuten oikeesti tiiäkään :D!! Mun täytyy tsekata tilanne kun meen kauppaan mutta jos ei täällä oo niin...oiskohan lähin jonkun rapsakan 20 kilsan päässä?! En mie tiiä oikeesti:D


Ei vissiin oo mulle hjuva päivä lototakaan:unsure:....
 
Ai niin toi prisman kotimaista tuote-sarja näkyy olevan nykyään surkeaa :cautious::(
Viime aikoina liikaa ongelmia,milllonka on 1 paprika kolmesta homeessa, 2 sika-nauta jauhelihaa menny pilalle ennen parasta päiväystä ja tänään löytyi ällöttävä elävä,ohut punainen mato Kiinankaalista,kun mies leikkas salaattiin kaalia. Yök :sick::notworthy::censored:
Onneksi mä huomasin sen.

Luulin eka että mies oli leikannut sormeen ja verta vuotaa,mut sitten mato liikkuikin ja tajusin mitä se punainen on kiinankaalin seassa :eek::(
 
Ai niin toi prisman kotimaista tuote-sarja näkyy olevan nykyään surkeaa :cautious::(
Viime aikoina liikaa ongelmia,milllonka on 1 paprika kolmesta homeessa, 2 sika-nauta jauhelihaa menny pilalle ennen parasta päiväystä ja tänään löytyi ällöttävä elävä,ohut punainen mato Kiinankaalista,kun mies leikkas salaattiin kaalia. Yök :sick::notworthy::censored:
Onneksi mä huomasin sen.

Luulin eka että mies oli leikannut sormeen ja verta vuotaa,mut sitten mato liikkuikin ja tajusin mitä se punainen on kiinankaalin seassa :eek::(
:eek::sick::sick:voi pyhä yrjöpurjo, nytkyllä meni ruokahalut!:sick::sick:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
:unsure::oops: Soriii !
Jep ällöttävää :sick:
Noi kotimaista tuotteet on ihan hirveitä,koskaan ei tiiä tuleeko pilaantunut tuote.
Piti siirtyä jauhelihan suhteen Snelmannin jauhelihaan
No eihän sun nyt anteeks tartte pyytää kun ei se sun syytäs ollu vaan niien kauppiaitten...onneks huomasit ajoissa! :eek:
Mikähän toukkamato se ees mahtoi olla?o_O
 
No eihän sun nyt anteeks tartte pyytää kun ei se sun syytäs ollu vaan niien kauppiaitten...onneks huomasit ajoissa! :eek:
Mikähän toukkamato se ees mahtoi olla?o_O
No juu,mut mä kirjoitin tosta ällöttävästä :oops::rolleyes:
Mikä lie matonen, ohut & punainen oli. :(
Juu onneksi huomasin,roskiin meni koko kiinankaali ja jo valmiiksi leikatut suikaleet. YÖK
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä