Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@Veeruli87 Onnea! <3

Mul on nyt kp 33/27-32 ei ole vielä menkat alkanut. Ajattelin tänä iltana testata pc liuskaraskaustestillä. Pitäkää mulle peukkuja et tulis selkee viiva. Kuinka monta tuntia kannattais yrittää olla pissaamatta? Olisko 3h tai 4h jos nyt pystyy oleen niin kauan pissaamatta?
 
Mä oon kuullu et noi herkemmät testit olis jopa huonompia ku noi 25mlU testit (n) ja omasta kokemuksesta muuten voin kans sanoa et esikoisen kohdalla en saanu herkempään testiin mitään kun taas pc näytti samaan aikaan haamua :cautious:
 
Onnea @Veeruli87 :love:

Ootteko testannut noilla 25mlU testeillä ennen ku menkat ois pitäny alkaa? Tilasin noita ku pitäs olla varmempia mut tekis mieli testata jo sunnuntaina ku menkat pitäis alkaa ehkä tiistaina :ROFLMAO: luulin malttavani mut en taidakaan :whistle:
Jos selaat tätä keskustelua taaksepäin, mä tein jo dpo8 illalla ekan testin :D :D et mikä hätähousu ;) mut siis sillon dpo8 jo näin noilla testeillä viivan joka on vahvistunu tässä joka päivä. :) tänään viiva oli selkeesti vahvempi ku eilen ja sen kyllä alkaa taas huomaamaan että r hormonia on veressä kun päänsärky alko heti..

Onnea sulle testailuun, sinuna tekisin testin heti :D :D
 
  • Tykkää
Reactions: Minni-83
Jos selaat tätä keskustelua taaksepäin, mä tein jo dpo8 illalla ekan testin :D :D et mikä hätähousu ;) mut siis sillon dpo8 jo näin noilla testeillä viivan joka on vahvistunu tässä joka päivä. :) tänään viiva oli selkeesti vahvempi ku eilen ja sen kyllä alkaa taas huomaamaan että r hormonia on veressä kun päänsärky alko heti..

Onnea sulle testailuun, sinuna tekisin testin heti :D :D
Ehkä mä sit sunnuntaina testaan. Ihan siks sunnuntai että mulla vapaa ja mies ei oo kotona. Saan sit rauhassa sekoilla :D:whistle::ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Veeruli87
Mä pidätin pissaa neljä tuntia. Ihan hirvee pissahätä oli. Pissasin pc n mukana tulleeseen astiaan. Pissa oli ihan laimeen näköistä ja sitä tuli paljon vaikka en ollut juonut paljoo. En sit tehnyt testiä kun oli niin laimeennäköistä pissaa. En vaan uskaltanut tehdä testiä kun pelotti tulos. Oon mä aikamoinen pelkuri. Vaikuttikohan kun päivällä join enemmän siihen että oli laimeeta pissa.
 
Mä pidätin pissaa neljä tuntia. Ihan hirvee pissahätä oli. Pissasin pc n mukana tulleeseen astiaan. Pissa oli ihan laimeen näköistä ja sitä tuli paljon vaikka en ollut juonut paljoo. En sit tehnyt testiä kun oli niin laimeennäköistä pissaa. En vaan uskaltanut tehdä testiä kun pelotti tulos. Oon mä aikamoinen pelkuri. Vaikuttikohan kun päivällä join enemmän siihen että oli laimeeta pissa.
Kyllä se tulos olisi vähän laimeemmallakin pissalla näkyny jos olis näkyäkseen :) kuinka paljon sulla on nyt kuukautiset myöhässä?
 
Mul on nyt kp 33/27-32 eli tänään piti alkaa viimeistään menkat. Eipä oo näkynyt vielä. Viime kierrot on ollut 29 päivää. Yks kierto venähti 33 kun oli varmaan kemiallinen.
Niin, toi on vähän hankalaa kun ei tiedä että onko kierto venähtäny (esim flunssan, stressin tai minkä tahansa vuoksi) ja plussa vielä mahdollista tulla, vai ootko nyt jo raskaana haamuviivoilla ( vaikea sanoa kun et ole testannut ilmeisesti vähään aikaan).. Jos tietäisi ovulaation ajankohdan niin olis helpompaa.

Mulla itelläni on yleensä aina kierto n. 30, mutta yks kerta yhtäkkiä veny kierto 38 ja kerran 33.

Mua vähän ehkä kuitenkin hämää toi että sait niitä haamuja aikaisemmin...
 
Niin, toi on vähän hankalaa kun ei tiedä että onko kierto venähtäny (esim flunssan, stressin tai minkä tahansa vuoksi) ja plussa vielä mahdollista tulla, vai ootko nyt jo raskaana haamuviivoilla ( vaikea sanoa kun et ole testannut ilmeisesti vähään aikaan).. Jos tietäisi ovulaation ajankohdan niin olis helpompaa.

Mulla itelläni on yleensä aina kierto n. 30, mutta yks kerta yhtäkkiä veny kierto 38 ja kerran 33.

Mua vähän ehkä kuitenkin hämää toi että sait niitä haamuja aikaisemmin...
Joo toi kiero 27-32 on pitemmältä ajalta katsottu. Nyt on helmikuusta tähän saakka ollut 29 päivää kierrot paitsi yks 33 päivän kierto oli. Eli pitäiskö mun sanoo et mun kierto on noin 29 kun se on jonkin aikaa ollut se.

En oo vähään aikaan testannut kun tuli vaan niitä haamuviivoja niin jotenkin ei oo uskaltanut tehdä testii kun pelkää et tulee taas haalea viiva tai sit ei mitään.
 
Joo toi kiero 27-32 on pitemmältä ajalta katsottu. Nyt on helmikuusta tähän saakka ollut 29 päivää kierrot paitsi yks 33 päivän kierto oli. Eli pitäiskö mun sanoo et mun kierto on noin 29 kun se on jonkin aikaa ollut se.

En oo vähään aikaan testannut kun tuli vaan niitä haamuviivoja niin jotenkin ei oo uskaltanut tehdä testii kun pelkää et tulee taas haalea viiva tai sit ei mitään.
Niin tarkotan vaan että vaikka kierrot ollu 29 niin joskus kierto voi syystä tai toisesta venähtää, ovulaatio on ollut myöhemmin tai jättänyt tulematta :) sitä ei tiiä jollei tikuta ovulaatiota. Että vielä on toivoa olla raskaana jos ovulaatio ollutkin vaikka oletettua myöhemmin :)
 
Oma kierto ollut 32-35, viime kierrosta aloitin testailun kp 35,... haamu tuli testiin vasta kp 49! Ja nyt siis menossa rv 10+6.
Eli mulla ovis oli jostain syystä ollut pari viikkoa myöhässä ultran mukaan.
Joten kaikki on mahdollista.
 
Mul on nyt kp 34/27-32 eli ei ole alkanut menkat. Aamulla oli menkkakipuja kun heräsin mut ei ooo tullut yhtään punaista vuotoo. Voipi olla että tänään alkaa menkat tai sit ei. Tein pc liuskaraskaustestin ja siihen tuli toinen viiva. Ei mitään leffaviivoja mutta viiva kuitenkin. Mitäs ootte mieltä? Tässä vaiheessa olis voinut jo viiva kadota kokonaan. Mä haluaisin vielä vahvemman viivan. Toivottavasti menkat ei alkais ja tulis vielä vahvempi viiva.

http://aijaa.com/n4mRXN
 
  • Tykkää
Reactions: Taikaakin
Mul on nyt kp 34/27-32 eli ei ole alkanut menkat. Aamulla oli menkkakipuja kun heräsin mut ei ooo tullut yhtään punaista vuotoo. Voipi olla että tänään alkaa menkat tai sit ei. Tein pc liuskaraskaustestin ja siihen tuli toinen viiva. Ei mitään leffaviivoja mutta viiva kuitenkin. Mitäs ootte mieltä? Tässä vaiheessa olis voinut jo viiva kadota kokonaan. Mä haluaisin vielä vahvemman viivan. Toivottavasti menkat ei alkais ja tulis vielä vahvempi viiva.

http://aijaa.com/n4mRXN
Viiva on, mutta kovin hento on. Tosin tiedän omasta lähipiiristä naisia, kellä ei vaan testi näyttänyt alussa, vaikka menkat myöhässä. Sama itsellä esikoisen kohdalla. Meni rv 6 kun neuvolassa tekivät positiivisen testin, kun kotona en saanu mitään viivaa. Jos sulla tosiaan ovis ollu myöhässä? Oon seuraillu sua useamman kuukauden, paljon oot saanu epämääräsiä haamuja, mutta eiks ne yleensä ole hävinnyt tähän mennessä ja menkat alkaneet? Toivon todella että toi nyy vahvistus!
 
  • Tykkää
Reactions: Minni-83
Viiva on, mutta kovin hento on. Tosin tiedän omasta lähipiiristä naisia, kellä ei vaan testi näyttänyt alussa, vaikka menkat myöhässä. Sama itsellä esikoisen kohdalla. Meni rv 6 kun neuvolassa tekivät positiivisen testin, kun kotona en saanu mitään viivaa. Jos sulla tosiaan ovis ollu myöhässä? Oon seuraillu sua useamman kuukauden, paljon oot saanu epämääräsiä haamuja, mutta eiks ne yleensä ole hävinnyt tähän mennessä ja menkat alkaneet? Toivon todella että toi nyy vahvistus!
Joo tähän mennessä viivat on mul yleensä kadonnut ja menkat alkanut. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta. Nyt viiva ei ole vielä kadonnut. Et on tässä vähän vielä toivoo jäljellä.

Sit mul on ollut pääkipee ja huonoo oloo ja palelen.
 
Mul on voinut olla ovulaatio myöhässä. Koska peittoja heiluteltiin kierron alussa ja lopussa. Kp 23 on voinut olla ovulaatio. Mul tuli pikku tippa verta pyyhittäessä kp 28 eli silloin on voinut tapahtua kiinnittyminen. Jostain oon lukenut että kiinnittyminen voi tapahtua 2-7 päivää ennen menkkoja.
 
Mul on nyt kp 34/27-32 eli ei ole alkanut menkat. Aamulla oli menkkakipuja kun heräsin mut ei ooo tullut yhtään punaista vuotoo. Voipi olla että tänään alkaa menkat tai sit ei. Tein pc liuskaraskaustestin ja siihen tuli toinen viiva. Ei mitään leffaviivoja mutta viiva kuitenkin. Mitäs ootte mieltä? Tässä vaiheessa olis voinut jo viiva kadota kokonaan. Mä haluaisin vielä vahvemman viivan. Toivottavasti menkat ei alkais ja tulis vielä vahvempi viiva.

http://aijaa.com/n4mRXN
Viivahan siellä on :) oisko sitten ovis ollut niin myöhään että viiva sen takia niin haamu.
 
  • Tykkää
Reactions: Minni-83
Minni selvä haamu! Mulla esikoisen kohdalla ei tullut koskaan kunnon leffaviivoja eikä cb digitaliin tullut koskaan positiivista! Toisilla hcg nousee hitaammin Tee huomenna uusi pc:n testi niin näät vahvistuuko viiva, se kertoo paljon :) Tsemppiä! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Minni-83

Yhteistyössä