tähän ei muuta voi sanoa kuin:Mun mielestä sana turkulainen on vihapuhetta.
tähän ei muuta voi sanoa kuin:Mun mielestä sana turkulainen on vihapuhetta.
Eli hävisit ennenkun ees alotinkaan...täähän menee hyvin!Nyt täytyy nostaa käjet ylös, ei vaan pysty
kananmunista..
hohhoijakkaa
Joo Ei turkulaisten muniatähän ei muuta voi sanoa kuin:
Kielletään turkulaiset ja varsinkin niien munat.
Kielletään kaikkitähän ei muuta voi sanoa kuin:
Kielletään turkulaiset ja varsinkin niien kananmunat.
Minä haluaisin kanssa tietääMikä se logiikka on millä kananmuna on turkukikkeli.. olen yrittäny pyöritellä teorioita päässäni, mutta en saa vastausta aikaan.
Hyisen leopardin olisi tämä kerrottava kun kerta alotti.
ai sä mietit sitä vieläki? Mä mietin jo sitä miten kaiken muka voi käytännössä kieltää kun sitten pitäis kieltää myös kaiken kieltäminenkin ja sitten mietin myösmuitakinasioitajalaitanpatästänytmusiikkiakorvillenija koitansaahahymynpoisnaamaltanietteisiitämuodostukohtakestohymyäjaposkiinkinkoskeejo.Mikä se logiikka on millä kananmuna on turkukikkeli.. olen yrittäny pyöritellä teorioita päässäni, mutta en saa vastausta aikaan.
No ei siihen nyt tartte Räsäskää sotkee mukaan eikä mitään kieliäkään sen takii että mä menin taas k i r j o t t a m a a n..juttuja*huokaa*tähän ei muuta voi sanoa kuin:
Kielletään turkulaiset ja varsinkin niien kananmunat.
hahaha kuka nyt Roilaisista vitsailis silleen kun turkulaisista?Minä haluaisin kanssa tietää
Miksi Turku, miksei Rovaniemi?
Just näin, TPS on syvältäNo ei siihen nyt tartte Räsäskää sotkee mukaan eikä mitään kieliäkään sen takii että mä menin taas k i r j o t t a m a a n..juttuja*huokaa*
Unohtakaa kananmunat ja turkulaiset..tai siis ei tartte turkulaisii unohtaa jos jollain asuu siellä kavereita tai sukua tai...mutta..u- noh- ta- kaa ko- ko jut-tu!!
Son Rollo. ROLLO.hahaha kuka nyt Roilaisista vitsailis silleen kun turkulaisista?
Eiku höh ei toi nyt kuulostana yhtään piikiltä pohjoislaisia kohtaan, mäni sekin vitsi pieleen
Mä vastasin jo taannoin.Mikä se logiikka on millä kananmuna on turkukikkeli.. olen yrittäny pyöritellä teorioita päässäni, mutta en saa vastausta aikaan.
DodihJust näin, TPS on syvältä
-Kärpät rulettaa-
Minäpäs voin.Enminävoitietääniinmilläänvastauksiakaikkiinjuttuhin!!!
Mikä on elämän tarkoitus?Minäpäs voin.
Käyn vähän hitaalla.ai sä mietit sitä vieläki? Mä mietin jo sitä miten kaiken muka voi käytännössä kieltää kun sitten pitäis kieltää myös kaiken kieltäminenkin ja sitten mietin myösmuitakinasioitajalaitanpatästänytmusiikkiakorvillenija koitansaahahymynpoisnaamaltanietteisiitämuodostukohtakestohymyäjaposkiinkinkoskeejo.
Ikävän karkoitus.Mikä on elämän tarkoitus?
Eikä voi vastata että 42 koska se on jo yleisesti tiedossa.
Musta on hyvä juttu etten tiiä kaikesta kaikkea vaan voin ottaa asioista selvää ja jutella ihmisten kans ja muodostaa oman kuvan ja näkemyksen asioistaMinäpäs voin.
Joka päivä pitää oppia jotain uutta. Ja pitää myös haluta oppia.Musta on hyvä juttu etten tiiä kaikesta kaikkea vaan voin ottaa asioista selvää ja jutella ihmisten kans ja muodostaa oman kuvan ja näkemyksen asioista
Opin paljon enemmän elämästä, muista ihmisistä ja itestänikin jopa
Vois olla...jotenkin yksinäistä ja kurjaakin jos tietäis kaikesta aivan kaiken eikä olis ketään eikä mitään mistä olis niin kiinnostunut että kyselisi ja miettisi ja jopa innostuisikin...
En ole tosta firmastakaan kuullu. Mutta elänkin aika tynnyrissä. Laitilalaisia pihakanan munia yleensä kaupasta ostan, mutta se ei ihan turkulaisesta mene, mutta sinne päin.Mä vastasin jo taannoin.
Koska on firma nimeltä Turun muna.
Se käännettiin Åbo kikkeliksi jo ennen mun syntymääni.