millä sä kyttäät mitä mun juutuubissa soi.
en asu sielläpäinkään ^^kyl te mouhijärveläiset kuulutte samaan lemuavaan kärppäsakkiin. tapparalaisia kaikki tyynni
et niin mut tapparalainen oleten asu sielläpäinkään ^^
Mä kannatan sitä paitsi Kalpaa
Tää on 2004 muistaakseni kultajuhlista, tiijän joo. Ette Porissa tiijäkkään semmosista.
En ees oo *kiekasee*et niin mut tapparalainen olet
Eiks Rättiski ole sielä Kärppien suunnalla?
Luulis kotijoukkuetta kannattavan?
Awwww, sä ehditkin ennen mua laittaa tään uudestaan*pakahtuu*
se on muuten hemmetin omituista että siellä usein näkyy mitä TE kuuntelette.. illuminati.millä sä kyttäät mitä mun juutuubissa soi.
Joku joskus kysyny, ei multa mutta joltaki toiselta, että mitä niun niinkuin vapaa-ajalla kuuntelet.
No mie tämmöstä, V-12 murinaa.
Muukki käy
joku kavala salaliitto ihan selvästi. @Echo äkkiä auttamaan.se on muuten hemmetin omituista että siellä usein näkyy mitä TE kuuntelette.. illuminati.
anteeksi väärinkäsitys.En ees oo *kiekasee*
saat tämän kerran jos sanot kisulle ja epekille ja rättikselle, että kärpät haisee kakalle?anteeksi väärinkäsitys.
Wauuu !! Sä se osaat nytkyllä yllättää!tähän ei ikunaskikuna kyllästy!
Kyl ne sanomattakin se hajun tietääsaat tämän kerran jos sanot kisulle ja epekille ja rättikselle, että kärpät haisee kakalle?
En nyt tiijä..no niin laitetaanpas V12 oikeaan paikkaan sinne missä sen oikeasti kuuluisi olla.
Kyl ne sanomattakin se hajun tietää
Awwww, sä ehditkin ennen mua laittaa tään uudestaan*pakahtuu*
Tämähän on silkkaa kiusaamista. En minä sille mitään voi että Kärpät menestynein joukkue 2000- luvulla. Älkää purkako pahaaoloanne minun niskaan täälä
Pitäsköhän sunkin kipittää karkuun ennenkun ne höökii päälle? Juokse sä jonnekin Lappiin piiloon niin mä pakenen Bora Boran saarille!!
Noo..okei, menkööt - käy mulle
Pitäsköhän sunkin kipittää karkuun ennenkun ne höökii päälle? Juokse sä jonnekin Lappiin piiloon niin mä...kattelen semmosta sopivaa Kärpät- aiheista tatskakuvaa tohon poskeen!!
Hämmästyttävän paska biisi
No emme toki ja onhan se hienoa että arvostat Kalpaa noin paljon, mutta ei heijen menestystään nyssentään liiotella tartte!!Tämähän on silkkaa kiusaamista. En minä sille mitään voi että Kalpa menestynein joukkue 2000- luvulla. Älkää purkako pahaaoloanne minun niskaan täälä