The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mikä se logiikka on millä kananmuna on turkukikkeli.. olen yrittäny pyöritellä teorioita päässäni, mutta en saa vastausta aikaan.
Hyisen leopardin olisi tämä kerrottava kun kerta alotti.
ai sä mietit sitä vieläki? Mä mietin jo sitä miten kaiken muka voi käytännössä kieltää kun sitten pitäis kieltää myös kaiken kieltäminenkin ja sitten mietin myösmuitakinasioitajalaitanpatästänytmusiikkiakorvillenija koitansaahahymynpoisnaamaltanietteisiitämuodostukohtakestohymyäjaposkiinkinkoskeejo.
 
tähän ei muuta voi sanoa kuin:
Kielletään turkulaiset ja varsinkin niien kananmunat.:barefoot:
No ei siihen nyt tartte Räsäskää sotkee mukaan eikä mitään kieliäkään sen takii että mä menin taas k i r j o t t a m a a n..juttuja*huokaa*:unsure:

Unohtakaa kananmunat ja turkulaiset..tai siis ei tartte turkulaisii unohtaa jos jollain asuu siellä kavereita tai sukua tai...mutta..u- noh- ta- kaa ko- ko jut-tu!!
 
No ei siihen nyt tartte Räsäskää sotkee mukaan eikä mitään kieliäkään sen takii että mä menin taas k i r j o t t a m a a n..juttuja*huokaa*:unsure:

Unohtakaa kananmunat ja turkulaiset..tai siis ei tartte turkulaisii unohtaa jos jollain asuu siellä kavereita tai sukua tai...mutta..u- noh- ta- kaa ko- ko jut-tu!!
Just näin, TPS on syvältä :D
-Kärpät rulettaa-
 
Minäpäs voin.
Musta on hyvä juttu etten tiiä kaikesta kaikkea vaan voin ottaa asioista selvää ja jutella ihmisten kans ja muodostaa oman kuvan ja näkemyksen asioista :)

Opin paljon enemmän elämästä, muista ihmisistä ja itestänikin jopa (y)


Vois olla...jotenkin yksinäistä ja kurjaakin jos tietäis kaikesta aivan kaiken eikä olis ketään eikä mitään mistä olis niin kiinnostunut että kyselisi ja miettisi ja jopa innostuisikin:unsure:...
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
Musta on hyvä juttu etten tiiä kaikesta kaikkea vaan voin ottaa asioista selvää ja jutella ihmisten kans ja muodostaa oman kuvan ja näkemyksen asioista :)

Opin paljon enemmän elämästä, muista ihmisistä ja itestänikin jopa (y)


Vois olla...jotenkin yksinäistä ja kurjaakin jos tietäis kaikesta aivan kaiken eikä olis ketään eikä mitään mistä olis niin kiinnostunut että kyselisi ja miettisi ja jopa innostuisikin:unsure:...
Joka päivä pitää oppia jotain uutta. Ja pitää myös haluta oppia.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä