Toi on yksi syy siihen, että mulla telkkari pysyy tänä iltana kiinni.Jo viisi tehty...
No siis...niinÅbokikkeli = kananmuna????
JepJo viisi tehty...
samat kysymykset oli mullakin mielessä mutta ehän mä uskalla ihmetellä enää mitään kun oon kummiskin väärässäÅbokikkeli = kananmuna????
En ole. Tietääkseni ainakaan.No siis...niin
Älä ny sano ettet oo ikinäkoskaanmilloinkaan kuullutkaan...kerta tommonen on munkin korviin kantautunu...
Mistä?Kaikesta voi väitellä!!! Väitelläänkö vaikka??
Aijaa..no..sun onni*kuiskailee matkallaan taas sinne nurkkaan*En ole. Tietääkseni ainakaan.
Ei. On makkaroita ja sit on jotain atrillejaMakkaran makua voi säädellä sinapin määrällä.
Ei. On makkaroita ja sit on jotain atrilleja
Se uus mikä on hiljattain tullut niin on todella hyvää. Oisko kartano merkilläLidlin halvin grillimakkara on erittäin hyvää
Onpa ainakin poikinut lisää jatko-osia IanilleSe haihurrikaanin pääosan esittäjä, sama heppu joka muistetaan beverly hills 90120 sarjasta, niin se oli joskus jossain aamu-tv:ssä haastateltavana, kun oli raukka täällä markkinoimassa uusinta haihurrikaania.. niin se sano siinä että teki mieli kieltäytyä roolista, mutta vaimo oli sanonu että otat sen työn jumalauta, että pitää meidän syödäkin..
turkulaisista kananmunistaMistä?
Munhan sinne pitäs mennä näin sivistymättömänä moukkana.Aijaa..no..sun onni*kuiskailee matkallaan taas sinne nurkkaan*
Nyt täytyy nostaa käjet ylös, ei vaan pystyturkulaisista kananmunista
Juu, kyllä se sitä sanoikin, että oli onnenpotku että otti roolin.. ja kehu tietysti vielä elokuvaakin ton "paljastuksen" jälkeen, kuten asiaan kuuluu.Onpa ainakin poikinut lisää jatko-osia Ianille
Se uus mikä on hiljattain tullut niin on todella hyvää. Oisko kartano merkillä
Awww, miten monta kynttilää tulee haukun herkkukakkuun?Hyvin riitti suklaat. Itellekin viel jäi.
Huomenna sit synttärikakun tekoa haukulle.
Mun mielestä sana turkulainen on vihapuhetta.turkulaisista kananmunista
Nöyp.Munhan sinne pitäs mennä näin sivistymättömänä moukkana.
8 herkkutikkua jauhelihakakkuun joka on koristeltu mätitahnalla.Awww, miten monta kynttilää tulee haukun herkkukakkuun?