The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Nii mihin tää päivä tosiaan katosi?
Tän päivän ensimmäisenä aamuna keittelin kaikessa rauhassa kahvit ja söin aamiaisen ja sit vähän myöhemmin kattoin Asterixin ja sen jälkeen otin ihavvaan pienet päivänokoset.

Just heräsin päivän toiseen aamuun ja aloin laittelemaan päivän toista aamupalaa. Minähän olen kuin hobitti.
Tämän aamupalan jälkeen kyllä käyn polttamassa aamusavutkin.
Ensimmäisen aamupalan jälkeen nekin pääsi unohtumaan.
 
Nii mihin tää päivä tosiaan katosi?
Tän päivän ensimmäisenä aamuna keittelin kaikessa rauhassa kahvit ja söin aamiaisen ja sit vähän myöhemmin kattoin Asterixin ja sen jälkeen otin ihavvaan pienet päivänokoset.

Just heräsin päivän toiseen aamuun ja aloin laittelemaan päivän toista aamupalaa. Minähän olen kuin hobitti.
Tämän aamupalan jälkeen kyllä käyn polttamassa aamusavutkin.
Ensimmäisen aamupalan jälkeen nekin pääsi unohtumaan.

Sää oot sukua mulle!
(mähän olin aiemmin Töllin Ruusa)
 
Et.
Lukenu.
:cautious:


Sitäpaitti ihan_vanha_juttuki jo.
Vanha mutta hyvä, eli otetaanpa hetken henkäys ja jutellaan siitä mitä sä siis teit siellä keittiössä?? *räpsyttelee silmäripsiään niin hiivatin viattomana ja siniset silmät pyöreinä pympyräisinä* räpsyti räps räps...kerroppa Ellulle mitä siellä keittiössä oikein tapahtui?:barefoot::barefoot:
 
Vanha mutta hyvä, eli otetaanpa hetken henkäys ja jutellaan siitä mitä sä siis teit siellä keittiössä?? *räpsyttelee silmäripsiään niin hiivatin viattomana ja siniset silmät pyöreinä pympyräisinä* räpsyti räps räps...kerroppa Ellulle mitä siellä keittiössä oikein tapahtui?:barefoot::barefoot:
:mad:..humpsautan sua kohta tyynyllä!

Tätä.
Tätä keittiössä tapahtu

:D
 
Vanha mutta hyvä, eli otetaanpa hetken henkäys ja jutellaan siitä mitä sä siis teit siellä keittiössä?? *räpsyttelee silmäripsiään niin hiivatin viattomana ja siniset silmät pyöreinä pympyräisinä* räpsyti räps räps...kerroppa Ellulle mitä siellä keittiössä oikein tapahtui?:barefoot::barefoot:
Odottaessani tarkkaa ja yksityiskohtaista selvitysta kaikesta misun keittiössä tapahtuneesta soitan hieman.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä