The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mihin tää päivä nyt taas meni.Rupesin siivoo ja sit huomasin et imuroin ja putsasin kesäkenkulitkin.Sit pikareissu kauppaan,sipsii ja vähän namii.Saunakaveri tulee myöhemmin illalla ja lupas tuoda juotavat.Mulle limua :D
Todella päivä vaan hupsahti. :confused:

Tosin nyt ikkunoista näkeekin ja toisista ei näe (eteisen käytävän lasioviin laitoin peittomuovia jottei naapuri kurki terassiltaan suoraan meidän saunanovelle) ja puhtat verhotkin ovat paikollaan eivätkä hyllssä.

Asaittu sauna lämpeää!
 
Tiiättekö miten hyvä fiilis on itellä kun on nyt tottunu tähän et viikolla ei namistele et sit saa viikonloppuna syödä hyvällä mielellä.Joskus viikon keskivaiheilla tulee hetkittäin sellanen olo et pakko saada jotain mut se menee ohi kyllä.Mä oon kyllä ihan pikkiriikkisen ylpee itestäni:barefoot::oops: kun oon pystyny pitää tätä nyt jo useamman viikon.
Toi on muuten hyvä tunne kun on hillinny ittensä jossain asiassa.(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja tinkuliini
Toi on muuten hyvä tunne kun on hillinny ittensä jossain asiassa.(y)
Nii on. Töissä kyllä on välil ankeeta kun kaikki rupee mölisee jos en ota jotain kakun palaa tai keksii.Sit pitää aina sanoo et vasta viikonloppuna niin vastaus on et kyllä sä nyt yhen keksin voit ottaa.En ota! Sellanen pöhö olokin on hävinny tai ehkä se on vaan korvien välissä mut kuitenkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Nii on. Töissä kyllä on välil ankeeta kun kaikki rupee mölisee jos en ota jotain kakun palaa tai keksii.Sit pitää aina sanoo et vasta viikonloppuna niin vastaus on et kyllä sä nyt yhen keksin voit ottaa.En ota! Sellanen pöhö olokin on hävinny tai ehkä se on vaan korvien välissä mut kuitenkin.
Hienoo tinku, pie vaan pääs tossa asiassa!(y)
...ja siis toki muissakin asioissa, ois kurjaa jos oisit yhtä äkkiä päätöno_O:alien::ninja:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja tinkuliini
  • Tykkää
Reactions: Kais ja tinkuliini
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä