...jaahas jaahas vai niin että sillä laillaMä odotan pizzamiestä.
...jaahas jaahas vai niin että sillä laillaMä odotan pizzamiestä.
..että nyt ihan pysytään vaan pizzassa?Nyt päästän menemään. Mulla on näläkä.
...jaahas jaahas vai niin että sillä lailla
Tällä kertaa...että nyt ihan pysytään vaan pizzassa?
Kumminki nuolaset sitä pitsamiestäkin poskesta.Tulis jo! Näännyn nälkään.
En nuolassu.Kumminki nuolaset sitä pitsamiestäkin poskesta.
Tai jostain muualtaKumminki nuolaset sitä pitsamiestäkin poskesta.
Näin just,ihan pillua annoin edestä ja takaa ja päästin vielä kielihommiinkin ja Ihan kuule annoin vielä rahaakin lisäks.Se maksaa luonnossa
Todella päivä vaan hupsahti.Mihin tää päivä nyt taas meni.Rupesin siivoo ja sit huomasin et imuroin ja putsasin kesäkenkulitkin.Sit pikareissu kauppaan,sipsii ja vähän namii.Saunakaveri tulee myöhemmin illalla ja lupas tuoda juotavat.Mulle limua
Toi on muuten hyvä tunne kun on hillinny ittensä jossain asiassa.Tiiättekö miten hyvä fiilis on itellä kun on nyt tottunu tähän et viikolla ei namistele et sit saa viikonloppuna syödä hyvällä mielellä.Joskus viikon keskivaiheilla tulee hetkittäin sellanen olo et pakko saada jotain mut se menee ohi kyllä.Mä oon kyllä ihan pikkiriikkisen ylpee itestäni kun oon pystyny pitää tätä nyt jo useamman viikon.
Nii on. Töissä kyllä on välil ankeeta kun kaikki rupee mölisee jos en ota jotain kakun palaa tai keksii.Sit pitää aina sanoo et vasta viikonloppuna niin vastaus on et kyllä sä nyt yhen keksin voit ottaa.En ota! Sellanen pöhö olokin on hävinny tai ehkä se on vaan korvien välissä mut kuitenkin.Toi on muuten hyvä tunne kun on hillinny ittensä jossain asiassa.
Hienoo tinku, pie vaan pääs tossa asiassa!Nii on. Töissä kyllä on välil ankeeta kun kaikki rupee mölisee jos en ota jotain kakun palaa tai keksii.Sit pitää aina sanoo et vasta viikonloppuna niin vastaus on et kyllä sä nyt yhen keksin voit ottaa.En ota! Sellanen pöhö olokin on hävinny tai ehkä se on vaan korvien välissä mut kuitenkin.
Eikai ketju toista päätöntä tarviiHienoo tinku, pie vaan pääs tossa asiassa!
...ja siis toki muissakin asioissa, ois kurjaa jos oisit yhtä äkkiä päätön
Niin ainahan se alku on hankalaa kun alottaa mutta hyvinkin voit olla ylpee ittestäs nytkyllä!Eikai ketju toista päätöntä tarvii
Mutta tässä on jo pohjaa sen verran monta viikkoa takana että ne kärsimys viikot on jo takanapäin mitä sillon alkuun oli.