Softy
On metsää.Onko sielä suuresa maalimasa ees mehtää?
Sielä missä asut?
On metsää.Onko sielä suuresa maalimasa ees mehtää?
Sielä missä asut?
Mulla on sellainen kutina, että ihavvarmana osaat arvata joitain asioita joista tykkään.Emmä aksun tykkäyksistä mitään tiiä,
Niin no tuskin siitä bannia tulis jos luettelis mistä ruoasta esim tykkäät tai kirjoista tai musiikista tai karkeista.Mulla on sellainen kutina, että ihavvarmana osaat arvata joitain asioita joista tykkään.
Mut älä ala niitä luettelemaan tässä ettei tuu bannia.
Muista kokeilla paahtoleivän päälle maapähkinävoita, mansikkahilloa sekä banaaninsiivuja.Suolapähkinöitä
Laihduta!Käytän saappaita vain metsässä. Ja ne puristaa pikkasen.
lauantaina sulaa ainakin lännessä ja etelässä lumet poisMukava kun talvi tuli, kiva kököttää peiton alla
lauantaina sulaa ainakin lännessä ja etelässä lumet pois
Ouluun? Siellä on aina joko pimeetä ja kylmää tai sitten hyttysiä lyhyen kesän ajanMuuta tänne
Ouluun? Siellä on aina joko pimeetä ja kylmää tai sitten hyttysiä lyhyen kesän ajan
et kai sää sitä huomaakkaan kun asut sielläEn mie oo huomannut
En oo tänään kahtonut edes ikkunasta ulos
Peiton alla on mukavaa.Mukava kun talvi tuli, kiva kököttää peiton alla
Ai kun saappaat puristaa hieman jaloista? Jaloissa ei ole läskiä.Laihduta!
Jos väsyttää niin jopa yksin.Peiton alla on mukavaa.
Mulla jäi vaivaamaan se uniapnean käypähoito, kun ei mainita ollenkaan guar- lääkkeestä, mikä aiheuttaa uniapneaa. Ajatella, että menettäisi ajokortinkin sen takia, ettei vaan tiedäNukkumaan, väsyttää. Öitä
EipäAi kun saappaat puristaa hieman jaloista? Jaloissa ei ole läskiä.
Päivää, äläkä unoha villahousujaHei vaan moi.
Pökköä (uunin) pesään, villasukat jalkaan ja kahvia koneseen. Eiköhän tämäkin päivä tästä valkene