Softy
HuomentaHuomenta höpsöt
Aamupala syöty & kahvit juotu
Nukuin pitkään, yheksään asti ja piti vähän aikaa köllötellä sängyssä.
Hertta neiti nukkui selällään mun toisen jalan päällä
Joko olet jumpannut?
HuomentaHuomenta höpsöt
Aamupala syöty & kahvit juotu
Nukuin pitkään, yheksään asti ja piti vähän aikaa köllötellä sängyssä.
Hertta neiti nukkui selällään mun toisen jalan päällä
No nytkyllä..nytkyllä mä vedän rajan tuohon. Joku muu treenatkoon sitten sillä mutta mun shampoopullo on muutoinkin jo arvossa arvaamattomassaShampoo pullo.
HuomentaHuomenta
Joko olet jumpannut?
Ja siis...onkos tällä Roosalla kumppania? Miksei sitä voi harjoitella hänen kanssaan?Jaa seksistä ollu puhetta yöllä,mie kyllä haluan seksiä enemmän ku kerran kuukauvessa & nautin siitä, enkä ees voi lisääntyä.
Oikeestaan mie haluan seksiä enemmän ku mies.
Mie näin saman jutun ketsuppipullo jutusta. Kyllä tuon olis voinnu jättää kertomatta
Sitä voi jumpata ilman härpäkkeitä. Ei tarvita ketsuppipulloa tai mitään muutakaan.Ja siis...onkos tällä Roosalla kumppania? Miksei sitä voi harjoitella hänen kanssaan?
Vai onko se sitten niin laimeen tavallista?
Eijeijei en tajuu.
Ei varmaan haittaakaan.
Mutta kuten sanottua seksi on hyvä asia ja oikean ihmisen kanssa se on kaunista himoa ja äärimmäisen tyydyttävää
Hei sinä sielläPäivä jo
No niin kyllä voikin mutta jotenkin jumiuduin tohon tarvikepuoleen kun se nyt nostettiin esille.Sitä voi jumpata ilman härpäkkeitä. Ei tarvita ketsuppipulloa tai mitään muutakaan.
En tiiä,en tiiä. Luin vaan otsikon Roosan treenistä Ei kiinostanut enempää lukee.Ja siis...onkos tällä Roosalla kumppania? Miksei sitä voi harjoitella hänen kanssaan?
Vai onko se sitten niin laimeen tavallista?
Eijeijei en tajuu.
Ei varmaan haittaakaan.
Mutta kuten sanottua seksi on hyvä asia ja oikean ihmisen kanssa se on kaunista himoa ja äärimmäisen tyydyttävää
Mä ostin joskus vuosia sitten smartballsit. Ei sitä voi käyttää. Himot iskee.No niin kyllä voikin mutta jotenkin jumiuduin tohon tarvikepuoleen kun se nyt nostettiin esille.
Ja hyvähän se on tietää ja tunnistaa ite miten toimii
No toi on sitten se kortin toinen puoli kylläMä ostin joskus vuosia sitten smartballsit. Ei sitä voi käyttää. Himot iskee.
Pieniä ovat nuo suomen kärpäset, toista se on tuolla isossa maailmassaUlkona on raskas ja paksu sumu ja jo toinen iso himalöllykkä kärpänen sisällä ja miks sen piti tulla just tähän huoneeseen herättämään aikasin tänään..häh, mä vaan kysyn.
Tai töissä kun on tauko.No toi on sitten se kortin toinen puoli kyllä
Mutta tiiätkö kun ei todellakaan tartte mitään...vermeitä..niin semmonen.. olokolomakunen esim kokouksen aikana on aika..*hakee sanoja*..no..t u n t u v a a
Ei tähän kolmatta pyörää tarvita.
Tossa on pienenä riskinä se että työ vois ruveta maistumaan mukavalleTai töissä kun on tauko.
Ei tähän kolmatta pyörää tarvita.
Odottaa innolla taukoa.Tossa on pienenä riskinä se että työ vois ruveta maistumaan mukavalle
Jaa jos Majuri haluaa.
Nääh, tarvitaanpas!
Jaa jos Majuri haluaa.