Ei anna kovin imartelevaa kuvaa FrangenistaEihän Rosa muusta ole eronsa jälkeen lehdissä puhunutkaan kuin vaginastaan, seksistä ja orgasmeista
Ei anna kovin imartelevaa kuvaa FrangenistaEihän Rosa muusta ole eronsa jälkeen lehdissä puhunutkaan kuin vaginastaan, seksistä ja orgasmeista
:-xMaidoton kahvi on just parasta ja sitä oikeaa kahvia
En_mä_oo_huomannu_sen_avautumisiaEihän Rosa muusta ole eronsa jälkeen lehdissä puhunutkaan kuin vaginastaan, seksistä ja orgasmeista
Eli juhlakalu on elementissään!Juhlakalu on nähty viimeksi tunti sitten ulkovaraston nurkilla. Tän torpan mukana tuli koko irtaimisto ja varastossa on vaikka minkälaisia raivaussahoja sun muita vempeleitä. Niitä se siellä tutkii.
Alun perin isä oli sitä mieltä että ollaan hulluja kun muutetaan pysyvästi mökille mutta nyt se on kovin ihastunut tähän. Hänelle kun ”mökki” on eristämätön lautahökkeli ilman vettä ja sähköä
Toivottavasti samaa pulloa ei isketä ruokapöytään.En_mä_oo_huomannu_sen_avautumisia
Enkä oo kyllä menettäny mitään
Lähinnä mietityttää sen ketsupinvalmistajan tuumailut asiasta että onko tuossa markkinarakoa vai pitäskö hiissata pois tarjonnasta...
No ei anna, ihan ihme nainen se on muutenkin...mutta toivottavasti tunkee alapäähänsä felixiä ja jättää heintzit rauhaan!Ei anna kovin imartelevaa kuvaa Frangenista
En markkinaraosta mitään osaa sanoa mutta jotain rakoa kai tuolla on jos nostelee painoja tolla tyylillä.En_mä_oo_huomannu_sen_avautumisia
Lähinnä mietityttää sen ketsupinvalmistajan tuumailut asiasta että onko tuossa markkinarakoa vai pitäskö hiissata pois tarjonnasta...
Markkinarako kuulostaa osuvalta luonnehdinnaltaEn_mä_oo_huomannu_sen_avautumisia
Sun suu, muista - sun suu!Maidoton kahvi on just parasta ja sitä oikeaa kahvia
Mun suu ja mun kieli ja mun makuherrrrmot *hoilaa ja ottaa kahvinsa mustana*Sun suu, muista - sun suu!
Mun suussa musta kahvi on jo melkosta...miten sitä on aikoinaan voinut juodakaan? Nyt ihanjustiinsa kuppiin maitoa ja kahvia
...enkä sitten ollenkaan halunnut tuolla tiedolla kehua tai brassailla tai mitähän että meillä on maitoa
No sanopa se!Toivottavasti samaa pulloa ei isketä ruokapöytään.
Mutta sillä ei pääse lööppeihin.No sanopa se!
Onhan se hyvä että treenailee lihaksiaan muttamutta ei kait noita ruoka- ja elintarvikevälineitä tarvii siihen sotkea kun tarjontaa on yllinkyllin seksiliikkeissä valintaongelmiin asti
Rahaa säästyy kun käyttää jotakin mitä on kotona.No sanopa se!
Onhan se hyvä että treenailee lihaksiaan muttamutta ei kait noita ruoka- ja elintarvikevälineitä tarvii siihen sotkea kun tarjontaa on yllinkyllin seksiliikkeissä valintaongelmiin asti
Eiköhän Rosa keksi kohta uuden raflaavan keinon päästä otsikoihin ''Harjoitan painonnostoa vaginallani ja nostelen nykyään keilapalloja.''Mutta sillä ei pääse lööppeihin.
Oiskohan tuolla vajassa jotain treenivälinettä...?Rahaa säästyy kun käyttää jotakin mitä on kotona.
Kyllä on elossa pahasti pielessä jos määrittelee ittensä lööppiotsikoiden mukaan tai kokee ne itselleen tärkeäksi. Mun mielestä.Mutta sillä ei pääse lööppeihin.
On kait sitä muutakin kotona kuin pelkkiä...ketsuppipurkkeja?!Rahaa säästyy kun käyttää jotakin mitä on kotona.
Tai miun vaatehuoneessa.Oiskohan tuolla vajassa jotain treenivälinettä...?
Shampoo pullo.On kait sitä muutakin kotona kuin pelkkiä...ketsuppipurkkeja?!
Nostelis vaikka...vaikka...no kysyis Rättikseltä jeesausta...