The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pullovaahto*falsettikiekasu*!!! Eihänsemmonennytkäyniinmihinkäänkaakaoonollenkaan! Kamalaa:cautious:...kyllä se pitää ite vaahdottaasotkea oikeesta kermasta:)...tommonen pullospruitsvaahto nyt sopii silloin kun koristelee paljasta pintaa ja saa kielitieteill...niiiiin ja muuten se l u o m u kerma on se ainoo oikee vaahdottamiseen(y):oops:..ja aurinko paistaa yhä, mites siellä:geek:?
Joo, enemmän se oma vaahtokerma,joskus on laiskana ostanut mokomaa.:unsure::oops: Uuuu kerma ja paljas iho ja ja ja.. :rolleyes::whistle:
Joo välillä aurinko paistaa :unsure::LOL:
 
Yäk täällä lentelee ihan jäätävän iso kärpänen, oikein sellanen hidas löllykkä ja mä yritän varjella tuota kahviani ettei se tee mitään laskeutusmiskenttää siihen:cautious::alien:
 
Yäk täällä lentelee ihan jäätävän iso kärpänen, oikein sellanen hidas löllykkä ja mä yritän varjella tuota kahviani ettei se tee mitään laskeutusmiskenttää siihen:cautious::alien:
Nomutta eikö nää kaikenmaailman öttiäiset ja lölliäiset oo nyt ruokaympyrässä in ja pop ja maiskisnaminami:)? Kato, tuo löllispärrääjä kun plumpsahtaa niin siitähän tulee ravitseva elävän ravinnon proteiinipirtelöjuoma:geek:(y)
 
Mutku mä haluaisin lahjoittaa sen sulle ihan ikikikiomaks somaks himalölleröks...saat vaikka syödä sen jos haluut!:love::love:
:cautious: mutku eihän se oo samajuttu ollenkaan..kun sehän ois sitte lahjotusspärrääjä:unsure:...eikä himalöllykkää voi tollai kierrättää...
Kuka sulle on nyt ollunna ilkee:unsure:, kerro niin mennään porukalla syöttämään sille toi kärpänen mikä täällä kämpässä lentää pöristelee nyt koko ajan(y)
Aijaa! Aha niinku sittevaan! Että ensteks ollaan mulle lahjottamassa mutta sittekuitennii tarjotaan toisaalle...sitäpaitti tuossa tarkotuksessa se olis himalöllykän rääkkäystäkinnii*ufopääkkönen*
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä