Minulla on voimakas tunne, että minusta tulee huomenna lottovoittaja
Sie et niin tiiä mun taitoja*huokaa syvään*...ympäristö vaan kiittää ja kumartaa kun pysyn moisista vehkeistä kaakanaEiköhän noitakin oppis hyvin käyttämään.
Mie ite kyl tykkään enemmän tosta ei niin automaatisesta,kun ite saan säätää paljonko haluan kahvia+ makuaineita ja paljonko maitoa
Joo, enemmän se oma vaahtokerma,joskus on laiskana ostanut mokomaa. Uuuu kerma ja paljas iho ja ja ja..Pullovaahto*falsettikiekasu*!!! Eihänsemmonennytkäyniinmihinkäänkaakaoonollenkaan! Kamalaa...kyllä se pitää ite vaahdottaasotkea oikeesta kermasta...tommonen pullospruitsvaahto nyt sopii silloin kun koristelee paljasta pintaa ja saa kielitieteill...niiiiin ja muuten se l u o m u kerma on se ainoo oikee vaahdottamiseen..ja aurinko paistaa yhä, mites siellä?
Mulla taas on voimakas tunne siitä, että maanantainakin on motivointi aikaiseen ylösnousemukseen kohdillaanMinulla on voimakas tunne, että minusta tulee huomenna lottovoittaja
Nii, miten se paljas iho ja kerma liittyy toisiinsa? Kerroppa Elenalle?!Joo, enemmän se oma vaahtokerma,joskus on laiskana ostanut mokomaa. Uuuu kerma ja paljas iho ja ja ja..
Joo välillä aurinko paistaa
Onhan se hyväkin että on nuita valmispikajuttuja tarjolla, kireessä ja laiskamatosena toimivatJoo, enemmän se oma vaahtokerma,joskus on laiskana ostanut mokomaa. Uuuu kerma ja paljas iho ja ja ja..
SoijaLöytyy muuten myös soijacappuccino
Joo, enemmän se oma vaahtokerma,joskus on laiskana ostanut mokomaa. Uuuu kerma ja paljas iho ja ja ja..
Nomutta eikö nää kaikenmaailman öttiäiset ja lölliäiset oo nyt ruokaympyrässä in ja pop ja maiskisnaminami? Kato, tuo löllispärrääjä kun plumpsahtaa niin siitähän tulee ravitseva elävän ravinnon proteiinipirtelöjuomaYäk täällä lentelee ihan jäätävän iso kärpänen, oikein sellanen hidas löllykkä ja mä yritän varjella tuota kahviani ettei se tee mitään laskeutusmiskenttää siihen
ai tulee? No mä lähetän sen SULLE sitte!!!Nomutta eikö nää kaikenmaailman öttiäiset ja lölliäiset oo nyt ruokaympyrässä in ja pop ja maiskisnaminami? Kato, tuo löllispärrääjä kun plumpsahtaa niin siitähän tulee ravitseva elävän ravinnon proteiinipirtelöjuoma
Ehämmääniisanonunnaa!!ai tulee? No mä lähetän sen SULLE sitte!!!
nytkyllä pitää olla samassa tunnetilassa...en mäkään tykkää ilkeilystä ollenkaan.Vittu että minua vituttaa ilkeät ihmiset
Sana valintani voi olla väärä, mutta en löytänyt parempia sanoja
ei kai sun toinen nimi oo Paula ?SoijaSe on epäterveellistä.
Mä olen paulan serkku. Mä en syö soijaa.ei kai sun toinen nimi oo Paula ?
Kaikki on epäterveellistä ja myrkkyä.
Joskus kuitenkin kaikki kuollaan,ni ei sen väliä
Mutku mä haluaisin lahjoittaa sen sulle ihan ikikikiomaks somaks himalölleröks...saat vaikka syödä sen jos haluut!Ehämmääniisanonunnaa!!
Pijä itelläs vaan, kun se siellä niin ilusena hitaasti pörräilee...teijen ihanoma himalöllykkä
Kuka sulle on nyt ollunna ilkee, kerro niin mennään porukalla syöttämään sille toi kärpänen mikä täällä kämpässä lentää pöristelee nyt koko ajanVittu että minua vituttaa ilkeät ihmiset
Noh,paljas iho & kermavaahto ja sitten lurpsista ja vähän nuol.... jostakin kermaa ja ...... muuta kivaaNii, miten se paljas iho ja kerma liittyy toisiinsa? Kerroppa Elenalle?!
Paa ne estolistalle.Vittu että minua vituttaa ilkeät ihmiset
mutku eihän se oo samajuttu ollenkaan..kun sehän ois sitte lahjotusspärrääjä...eikä himalöllykkää voi tollai kierrättää...Mutku mä haluaisin lahjoittaa sen sulle ihan ikikikiomaks somaks himalölleröks...saat vaikka syödä sen jos haluut!
Aijaa! Aha niinku sittevaan! Että ensteks ollaan mulle lahjottamassa mutta sittekuitennii tarjotaan toisaalle...sitäpaitti tuossa tarkotuksessa se olis himalöllykän rääkkäystäkinnii*ufopääkkönen*Kuka sulle on nyt ollunna ilkee, kerro niin mennään porukalla syöttämään sille toi kärpänen mikä täällä kämpässä lentää pöristelee nyt koko ajan