http://www.anttiheikkila.com/blogi/meko-elamme-vapaassa-maassa/Mietippä omaa käytöstäsi ja pähkäile miksi juuri sinut halutaan sian rehuksi
Nyt kahvia,leffa ja pähkinöitä & sipsiä
Tarkoitat Hertta & Minttu äsken saivat jauhelihaaMuista ruokkia Tuike ja Tähti
Eikä Jaksuja odotukseen ja tulevaan.Ai niin ja miehelle tulee se iso silmäleikkaus marraskuussa ja vielläpä hänen syntymäpäivänä
Kerkiän kuukauden hermoilla ja töissä sitten leikkauspäivänä panikoida
Jep kiitosEikä Jaksuja odotukseen ja tulevaan.
Kiitos muruPäivää x2
Kaisille ja mr Kaisille voimia, jopas teitä koetellaan Onneks pystytte olemaan toisillenne tukena! Höpönassut, koittakaahan toipua kumpikin!
Mua paleltaa nykyään ihan koko ajan, ärsyttävää
PaheksunMie aukasin punaviinin, Lobetia Organic punaviini.
Mua kiinnostais tietää rauta arvot ja eiks alhanen hemppakin aiheuta palelua..näin ainakin muistelen *muistelee*Kiitos muru
Höh, toivottavasti paleleminen helpottaa.
Ootko kipees tulossa vai johtuuko kämpästä ?
Paheksu vaan mie nautinPaheksun
Niin jo, kannattaa mittauttaa jos epäilet että niissä olis häikkää.Mua kiinnostais tietää rauta arvot ja eiks alhanen hemppakin aiheuta palelua..näin ainakin muistelen *muistelee*
ja on tää talokin aika vilposa ja vetoisa...en tiiä, emmä ennen näin herkästi palellu..mikä lie vilukissa musta on tullu
Liian vähäinen syöminen voi myös vaikuttaa. Ollaanko sitä syöty tarpeeksi?Mua kiinnostais tietää rauta arvot ja eiks alhanen hemppakin aiheuta palelua..näin ainakin muistelen *muistelee*
ja on tää talokin aika vilposa ja vetoisa...en tiiä, emmä ennen näin herkästi palellu..mikä lie vilukissa musta on tullu
Niin muuten vaikuttaa,liian vähän syö, paleltaa helposti.Liian vähäinen syöminen voi myös vaikuttaa. Ollaanko sitä syöty tarpeeksi?
Paheksu vaan mie nautin
Pitkästä aikaa viiniä ja nyt tulee tarpeeseen