7 minuuttinen on paras..ei valu, ei oo löllö, mutta ei liian kypsäkskään keitettyMie laitan kiehuvaan veteen ja 8min.
7 minuuttinen on paras..ei valu, ei oo löllö, mutta ei liian kypsäkskään keitettyMie laitan kiehuvaan veteen ja 8min.
migreeni ei oo kiva mutta tuoksukynttilät ilman sitä on kivojaEi ollu Niistä laukee migge
voit. kakkonen ei ole suora jatkumo ykkös osalle..mutta mun mielestä se ykkönen on parempi.Ellu, voinko katsoa kirottu 2, jos en oo katsonut eka osaa?
nyt olet tasan oikeassa.6 minuuttinen on paras..ei valu, ei oo löllö, mutta ei liian kypsäkskään keitetty
7 minuuttinen on paras..ei valu, ei oo löllö, mutta ei liian kypsäkskään keitetty
En mee vannomaan mutt ihan kun tosta ois hävinny jonnekki yks minuuttinyt olet tasan oikeassa.
nyt olet tasan oikeassa.
Ei mulla migreeniä tule niistä, mutta menee nokka tukkoon eikäsitten voi nukkua, kun ei osaa suu auki. Hautuumaalle olen vienyt kaikki haisemasta. Niitä kun ei voi pitää missään edes ilman tultaEi ollu Niistä laukee migge
kyll mä tykkään 7 minuuttisesta..mutta eiks siinä vaikuta sekin laittaako ne munat kiehuvaan vai haaleampaan veteen.Mun taimeri on vissiin rikki ku 8min ja valuu tai sitten vesi kiehuu näillä korkeusasteilla matalammassa länpötilassa.
kyll mä tykkään 7 minuuttisesta..mutta eiks siinä vaikuta sekin laittaako ne munat kiehuvaan vai haaleampaan veteen.
Tuoksukynttilät on keksintö jonka avulla naiset testaa miehen sietokykyä naisen omituisuuksiin.Tuoksukynttilät on ihania...sulla oli vissiin väärä hymiö tossa, joten korjasin
yleensä kiehuvaan veteen.Varmasti vaikuttaa, miten sinä?
Se esiintyy samalla. Eikö sulla ole niitä laitteita?Räpläätkö itseäsi samalla?
8-10 min paras7 minuuttinen on paras..ei valu, ei oo löllö, mutta ei liian kypsäkskään keitetty
Uskaltaako edes kys.. ei.Sipsejä ois mutta niihin en koske, dippailen hapankorppua
Onk sul oikein munakello?
Uskaltaako edes kys.. ei.
Tuoksukynttilät on keksintö jonka avulla naiset testaa miehen sietokykyä naisen omituisuuksiin.
Mihin dippaat?Kysy pois
On joo, mutta kyllähän tuon ajan näkee keittiön seinäkellostakinOnk sul oikein munakello?
Mihin dippaat?
Pursikessu tässä kertoo:En osaa sanoa