Softy
Harmi että harmaita ei voi laittaa estolistalle.
Mä juon vaan makutetä.Liptonin tavis on niin kamalaa että hyi helkutti.Joskus jossain sitäkin on pakko juoda.Mutta ei hedelmä, marja yms. makuteet.
Lälläspyy! Vai kui se sanotaan.Harmi että harmaita ei voi laittaa estolistalle.
vihreätee vaniljanmakuisena on hyvääMutta ei hedelmä, marja yms. makuteet.
Mä juon mustaa teetä maidolla tai vihreää teetä.Mä juon vaan makutetä.Liptonin tavis on niin kamalaa että hyi helkutti.Joskus jossain sitäkin on pakko juoda.
Lälläspyy! Vai kui se sanotaan.
sun pyypyy löyhkää
Täällä hampurilaisia ja ranskanpottuja, ihan kuorimalla potut aloitettu operaatio.Tilasin pizzan
Melkein näyttää, että Majuri sai sapuskat vähemmällä vaivalla.Täällä hampurilaisia ja ranskanpottuja, ihan kuorimalla potut aloitettu operaatio.
Sämpylät kaupasta koska en osaa tehä niin höttösiä sämpylöitä. Naudanjauhelihaan sekotan ensin paistettua pekonisilppua ennenkuin alan pihvejä pyörittelemään.
Potut ensin esikeitetään ja sitten friteerataan kahteen kertaan.
Eikö sulla oo omaa miestä?Keksin tossa vähän aikaa sitten, että haluan ehdottomasti rantaan nuotiopaikan niin voidaan ruttunaamojen kanssa paistaa makkaraa ja tikkupullaa siellä. Pikku ongelma oli se, että juuri siinä kohtaa oli suhteellisen tiheä nuori koivikko.
Näytin koivikolle moottori- ja raivaussahaa. Nyt on liiterissä halkoja ja notskipaikka alkaa muotoutua. Pitää vielä pyytää joku kylänmiehistä siirtelemään rakkorilla isoja lohkareita sinne pöydäksi ja istuimiksi.
Ei tommonen pieni sadekaan haittaa kun on kiva puuhastella.
Raikas on ilma täälläkin, oli yöllä vähän pakkastakin.Olipa raikas ilma ulkona eikä pieni tihkusadekaan haitannu.
Kuinka niin?Eikö sulla oo omaa miestä?
Tilasin pizzan
Hampuukeri
En mistään.Kaupasta ainekset ja kokosin ihan omin kätösin.Mistä hait?