Muistitko kuvata?
En mistään.Kaupasta ainekset ja kokosin ihan omin kätösin.
En mistään.Kaupasta ainekset ja kokosin ihan omin kätösin.
En mä mun syömisiä kuvaaMuistitko kuvata?
Ens kerralla kuvaat.En mä mun syömisiä kuvaa
En mä mun syömisiä kuvaa
Meinaatko laittaa katoksen?Keksin tossa vähän aikaa sitten, että haluan ehdottomasti rantaan nuotiopaikan niin voidaan ruttunaamojen kanssa paistaa makkaraa ja tikkupullaa siellä. Pikku ongelma oli se, että juuri siinä kohtaa oli suhteellisen tiheä nuori koivikko.
Näytin koivikolle moottori- ja raivaussahaa. Nyt on liiterissä halkoja ja notskipaikka alkaa muotoutua. Pitää vielä pyytää joku kylänmiehistä siirtelemään rakkorilla isoja lohkareita sinne pöydäksi ja istuimiksi.
Ei tommonen pieni sadekaan haittaa kun on kiva puuhastella.
Kyllä sun nyvvaan täytyy kuvata tästälähin kun Rättis ja Softy niin sanoo ja tästä me emme etes neuvottele!En mä mun syömisiä kuvaa
En kun meillä on jo grillikatos erikseen, tästä tulee ihan vaan nuotiopiiriMeinaatko laittaa katoksen?
Ja ajatteles, miten monta hyttystä vähemmän ensi kesänä kun ei oo niille viihtyisän suojaisaa pöpelikköä!Keksin tossa vähän aikaa sitten, että haluan ehdottomasti rantaan nuotiopaikan niin voidaan ruttunaamojen kanssa paistaa makkaraa ja tikkupullaa siellä. Pikku ongelma oli se, että juuri siinä kohtaa oli suhteellisen tiheä nuori koivikko.
Näytin koivikolle moottori- ja raivaussahaa. Nyt on liiterissä halkoja ja notskipaikka alkaa muotoutua. Pitää vielä pyytää joku kylänmiehistä siirtelemään rakkorilla isoja lohkareita sinne pöydäksi ja istuimiksi.
Ei tommonen pieni sadekaan haittaa kun on kiva puuhastella.
EnOis kiva jos kuvaisit ja laittaisit niitä tänne
Ainakin silloin kun on mättöruokaa.Kyllä sun nyvvaan täytyy kuvata tästälähin kun Rättis ja Softy niin sanoo ja tästä me emme etes neuvottele!
En.Kyllä sun nyvvaan täytyy kuvata tästälähin kun Rättis ja Softy niin sanoo ja tästä me emme etes neuvottele!
Ei siinä ollu mitään mättöäAinakin silloin kun on mättöruokaa.
Hamppari on mättöruokaa.Ei siinä ollu mitään mättöä
Sit sun pitää hankkia myös leirinuotiokitara.En kun meillä on jo grillikatos erikseen, tästä tulee ihan vaan nuotiopiiri
Ei ole kun siinä on sämpylä,pihvi,juusto,salaattia,salaatinkastiketta,kurkkua.Ei mitään pekoneita tai majoneeseja tms.Kaikki ihan normaalia eikä mitään mättöä.Hamppari on mättöruokaa.
Hampurilaisessa pitää olla majoneesit mukanaEi ole kun siinä on sämpylä,pihvi,juusto,salaattia,salaatinkastiketta,kurkkua.Ei mitään pekoneita tai majoneeseja tms.Kaikki ihan normaalia eikä mitään mättöä.
Väärin meni@ak, mitä makkaraa ostit Ja mitä olutta ja mitä röökiä?
Ja palijo pekonia.Hampurilaisessa pitää olla majoneesit mukana
Uusin Annabelle.Suositelkaa hyvää kauhuelokuvaa, kiitos