Juuh@Softy
Mä näkkiin sen Ameriikan sedän ja se sano, että sun huulesi ovat suloiset
Tiijä, jos siihen on luottamista, ite pitäis saada tilaisuus kokea se tai ne.
s saat sen potin niin lyyvään ryysyt yhteen. Sinä ja minä.Lottopotti on sit varattu miulle.
Mun ansiotaSun syy että niin mäkin
Let see.Jo
s saat sen potin niin lyyvään ryysyt yhteen. Sinä ja minä.
Todellakin !Mun ansiota
Eka nauroin tälle, mutta sitten eläinten ystävänä ajattelin, että ei kai kissa kuristu tohon vaatteeseen. Jos tietäsin että se ei ole moksiskaan, niin laittasin nauruhymiön takasin.
No hö, tossahan ei oo sitä jälkeen- kuvaa missä kissa on tehnyt selvää jälkeä lakista ja kaulussolmionretaleesta ja kehräähyrrää tyytyväisenä kangassilppujen keskelläEka nauroin tälle, mutta sitten eläinten ystävänä ajattelin, että ei kai kissa kuristu tohon vaatteeseen. Jos tietäsin että se ei ole moksiskaan, niin laittasin nauruhymiön takasin.
Sama reaktio kun mulla jos pitäis syyä Hookoon sinistä tai liian vaaleaks jätettyä pekonia Tai väärin paistettua kananmunaa
Jaa se on tehny noista selvää , no sitten laitan hymyn takasin.No hö, tossahan ei oo sitä jälkeen- kuvaa missä kissa on tehnyt selvää jälkeä lakista ja kaulussolmionretaleesta ja kehräähyrrää tyytyväisenä kangassilppujen keskellä
Joten nöy hätä, Lunis - hekotushymppää kehiin vaan
Tietenkin onJaa se on tehny noista selvää , no sitten laitan hymyn takasin.
Hookoon blöö onkin äijäruokaaSama reaktio kun mulla jos pitäis syyä Hookoon sinistä tai liian vaaleaks jätettyä pekonia Tai väärin paistettua kananmunaa
Siis mitä mä just luin?Tietenkin on
Katos kun routakissan turkki on The Thing jota esitellä, eikä mitkään asusteet