The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Nii ja mikähän se siellä mahtaa nousta..tui tui:sneaky::sneaky:
Hä?
Mussa nyt mikään voi tässä nousta mihinkään...kikkurapehko sojottaa jo valmiiksi sen seittemään suuntaan ja koska mulla on vilakanhytisevä olotilanen niin mulla sojottaa valmiiksi myös nänn...nannannaa nnannan na naa naa - muistatkos kuule tän biisin mitähä? Et muista kuitenkaan... Tässä on:

 
Hä?
Mussa nyt mikään voi tässä nousta mihinkään...kikkurapehko sojottaa jo valmiiksi sen seittemään suuntaan ja koska mulla on vilakanhytisevä olotilanen niin mulla sojottaa valmiiksi myös nänn...nannannaa nnannan na naa naa - muistatkos kuule tän biisin mitähä? Et muista kuitenkaan... Tässä on:

Nytkyllä melkein tukehuin kahviin mutt en onneks..niihän ne nöpöttää täälläki..sun nunnannännis nimittäino_O:barefoot::barefoot::barefoot:
 
Juutuitko hiuksistas näppiksiin kiinni vai leikitkö jo liimapuikolla vai...kramppaako jo sormia?!:eek:
Rauhotu Ellunen, apua on tulossa!!

*hakee paperipussia paniikissa ja...
hengittää siihen ite*
Eikäkö tää musiikin jytke vie mennessään ja rytmi saa peräpään nykimään tahtiinsa:oops: *kamppaa kisun lattialle ja hyppää päälle nytkyttelemään* Jjjjaaaa sitten otetaan ihan rau-hal-li-ses-ti :sneaky::barefoot:
 
Joo mä antaurun *heittäytyy selälleen lattialle ja leväyttää reijj...oho*

Kuumeessa vähän läikkyy yli, jutut ja olot...vetoan siis lämpötilaani jos olen hieman levoton(n) *hiihtää hiljaa varjoihin punastelemaan*
No ehhehee vaan:D, juttujes perusteella siellä pukkaatyrkkää ihan normaaliolotilaa(y):love:
Jatka vaan jos jaksat ja jos levätyttää niin sitten lepäilet :)
 
No ehhehee vaan:D, juttujes perusteella siellä pukkaatyrkkää ihan normaaliolotilaa(y):love:
Jatka vaan jos jaksat ja jos levätyttää niin sitten lepäilet :)
Oon mä tänään kerenny jo itkeekin, hetken märisin ja sitten pysähyin ihmettelemään että Miksi...ja kun en tienny vastausta lopetin siihen ja hetken päästä sain jo jonkun asian takia nauruhepulin ja nauroin itteni tärviölle:notworthy:
 
Oon mä tänään kerenny jo itkeekin, hetken märisin ja sitten pysähyin ihmettelemään että Miksi...ja kun en tienny vastausta lopetin siihen ja hetken päästä sain jo jonkun asian takia nauruhepulin ja nauroin itteni tärviölle:notworthy:
Ihana:love:

Tiiätkö, mä oon tällä viikolla ollu niin kuittipoikkiväsy - hiukan astetta paria rankempi viikko, nääs - että oon työpaikalla saanu ihankamalia hepulinaurukohtauksia ja puhunukin oon puutaheinää väsypäissäni:oops:...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä