Nii ja mikähän se siellä mahtaa nousta..tui tuiÄllös höpöttäös.
Huono mennä tommosen ämpärisaavilinjalaisen motkottamaan mun siveellisestä pienestä maitokahvikupposesta mitään
Taitaa se kuume olla nousemassa...
Nii ja mikähän se siellä mahtaa nousta..tui tuiÄllös höpöttäös.
Huono mennä tommosen ämpärisaavilinjalaisen motkottamaan mun siveellisestä pienestä maitokahvikupposesta mitään
Taitaa se kuume olla nousemassa...
Hä?Nii ja mikähän se siellä mahtaa nousta..tui tui
Nytkyllä melkein tukehuin kahviin mutt en onneks..niihän ne nöpöttää täälläki..sun nunnannännis nimittäinHä?
Mussa nyt mikään voi tässä nousta mihinkään...kikkurapehko sojottaa jo valmiiksi sen seittemään suuntaan ja koska mulla on vilakanhytisevä olotilanen niin mulla sojottaa valmiiksi myös nänn...nannannaa nnannan na naa naa - muistatkos kuule tän biisin mitähä? Et muista kuitenkaan... Tässä on:
Ei nää mun..nöpöttäjäiset voi mitenkään nyt..Nytkyllä melkein tukehuin kahviin mutt en onneks..niihän ne nöpöttää täälläki..sun nunnannännis nimittäin
Mittasin jo, ohan tuota lämpöö nippasen yli 38...sellanen jännän kuumottava oloEi nää mun..nöpöttäjäiset voi mitenkään nyt..
Laitas se mittari kainaloon nyt.
Ja nää on täällä!*kurkkas varuiksi kaula-aukosta sisään*
Se on jo kuumetta eikä mitään lämpööMittasin jo, ohan tuota lämpöö nippasen yli 38...sellanen jännän kuumottava olo
Juutuitko hiuksistas näppiksiin kiinni vai leikitkö jo liimapuikolla vai...kramppaako jo sormia?!Nyt oon ihan jumissa tähän viteoon
Kuumeessa sitä vasta kuumottaaki, olo on levottomampi kuin yli innokkaalla ad/hd duraselpupullaSe on jo kuumetta eikä mitään lämpöö
Ja joo, taitaa siellä ihan ilman kuumettakin kivasti kuumotella..tuitui vaan
Eikäkö tää musiikin jytke vie mennessään ja rytmi saa peräpään nykimään tahtiinsa *kamppaa kisun lattialle ja hyppää päälle nytkyttelemään* Jjjjaaaa sitten otetaan ihan rau-hal-li-ses-tiJuutuitko hiuksistas näppiksiin kiinni vai leikitkö jo liimapuikolla vai...kramppaako jo sormia?!
Rauhotu Ellunen, apua on tulossa!!
*hakee paperipussia paniikissa ja...
hengittää siihen ite*
*halaaruttaa*Kuumeessa sitä vasta kuumottaaki, olo on levottomampi kuin yli innokkaalla ad/hd duraselpupulla
Se sulais heti ja sen jälkeen oisin märällä paijjallallallaa*halaaruttaa*
Otatko jääpalan?
...puseros sisään...
Eikäkö tää musiikin jytke vie mennessään ja rytmi saa peräpään nykimään tahtiinsa *kamppaa kisun lattialle ja hyppää päälle nytkyttelemään* Jjjjaaaa sitten otetaan ihan rau-hal-li-ses-ti
Voihan se paijan sitte ottaa puiskin....Se sulais heti ja sen jälkeen oisin märällä paijjallallallaa
Joo mä antaurun *heittäytyy selälleen lattialle ja leväyttää reijj...oho*
..kenenkäkö se piti ottaa rauhallisesti?
No ehhehee vaan, juttujes perusteella siellä pukkaatyrkkää ihan normaaliolotilaaJoo mä antaurun *heittäytyy selälleen lattialle ja leväyttää reijj...oho*
Kuumeessa vähän läikkyy yli, jutut ja olot...vetoan siis lämpötilaani jos olen hieman levoton *hiihtää hiljaa varjoihin punastelemaan*
Oon mä tänään kerenny jo itkeekin, hetken märisin ja sitten pysähyin ihmettelemään että Miksi...ja kun en tienny vastausta lopetin siihen ja hetken päästä sain jo jonkun asian takia nauruhepulin ja nauroin itteni tärviölleNo ehhehee vaan, juttujes perusteella siellä pukkaatyrkkää ihan normaaliolotilaa
Jatka vaan jos jaksat ja jos levätyttää niin sitten lepäilet
Glögi on pahhaahhaahhaaNyt on vahveroita!
Ja kun suklaatkin jo meni niin menkööt samantien glögitkin. Alkosta siis mukaan tarttui Blossan vuosikerta ihanan keltaisessa ulkoasussaan vaikka piti vaan kaupasta nopsaan sipuleita.
IhanaOon mä tänään kerenny jo itkeekin, hetken märisin ja sitten pysähyin ihmettelemään että Miksi...ja kun en tienny vastausta lopetin siihen ja hetken päästä sain jo jonkun asian takia nauruhepulin ja nauroin itteni tärviölle
Was?!Nyt on vahveroita!
Ja kun suklaatkin jo meni niin menkööt samantien glögitkin. Alkosta siis mukaan tarttui Blossan vuosikerta ihanan keltaisessa ulkoasussaan vaikka piti vaan kaupasta nopsaan sipuleita.
Jonkun toisen suussa se voi napsua namitukseltaGlögi on pahhaahhaahhaa