The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
*ufopääkkönen*
*ojentaa varovasti nenäliinaa*

Terveyssek...terveydeksi:unsure:!
Sielläkö ollaan pasillikuspakteerimuksen kourissa? Pöh, kurjaa - koetahan häädellä sitä rivakasti puis


Onhan villasukat? Juotu muutakin kuin kahvia? Hunaja- sitruuna- inkiväärijuomaa?*hössöttää ja hoivaa*
Juu täällä pärskitään, mullon vaatteita päällä ja silti paleltaa koko ajano_O
Emmä oo ees muistanu juua muuta tänään kun kahvia:oops::coffee::coffee:....Kuuma kahvi:love:*mutisee*
 
Juu täällä pärskitään, mullon vaatteita päällä ja silti paleltaa koko ajano_O
Emmä oo ees muistanu juua muuta tänään kun kahvia:oops::coffee::coffee:....Kuuma kahvi:love:*mutisee*
Annas mä arvaan:
Et oo sitten syönynnänninnääkään mittään vielä:unsure:


Nyt nainen!!!! Kipeenä ollessa tarvii voimia ja energiaa siihen että häätää pöpösiä puis! Pitää syyvä! Ja juua! M u u t a k i n kuin kahvia:cautious:
 
vierailija
Aha:unsure:

Oikeesti - kilinkellit sentään nyt taas! Poutapäivät olleet kesästä asti yhen käen sormilla laskettavissa ja nyt syksylläkin näemmä pihdataan vaan. Epistä:barefoot:


Mutta. Tuulessa ei vikaa ole. Tietty siinäkin se tolokkupäisyys ois suotavaa eikä mitään megallomaanisia myrskytuulia vahinkoineen tai ihan vaan vaikka sähkökatkoksineen ja lamppujen räpsimisineen:unsure:...mutta muutoin vois tuulenpoika riepotella puita ja laittaa kivaa lehtisadetta tulemaan :)
 
Annas mä arvaan:
Et oo sitten syönynnänninnääkään mittään vielä:unsure:


Nyt nainen!!!! Kipeenä ollessa tarvii voimia ja energiaa siihen että häätää pöpösiä puis! Pitää syyvä! Ja juua! M u u t a k i n kuin kahvia:cautious:
Burb *röyhtäsee*
Mun mielestä kuumeessa ei saa syyä hirveesti koska sitten..ootappa kun kerron *röyhistää rintansa*...ihmisen kehon lämpö nousee entistä ylemmäs...noin, nyt niinku niin tiiät ja oot oppinut tämänki asian:cool:

Ja mjoo, ohan se kahvi kuumaa, mutku nyt ei puhuta siitä vaan tästä, ai mistä? No ruoasta:ninja:

Mä syön kohta salaattia(y)
 
Iltapäivää!

Pitänee piipahtaa lähimetsässä koska alkoi tehdä mieli koskenlaskija-suppilovahverokastiketta.

Mut ensiksi hieman kahvia.
Moikka:)!
Mä mietin kans että mitä sitä tekis ruuaksi :coffee:...tai mulla on sitä maitoa kahvilla tässä:oops:

Että oisko pizzaperjantai vai tekisinkö jonkun kalahässäkkävuuan uuniin...vai Jotain Ihan Muuta:rolleyes:

Sieniruuat tosin ovat hyviä:), täällä moisen herkun päälle tajuaa vain mä:barefoot:
 
Burb *röyhtäsee*
Mun mielestä kuumeessa ei saa syyä hirveesti koska sitten..ootappa kun kerron *röyhistää rintansa*...ihmisen kehon lämpö nousee entistä ylemmäs...noin, nyt niinku niin tiiät ja oot oppinut tämänki asian:cool:

Ja mjoo, ohan se kahvi kuumaa, mutku nyt ei puhuta siitä vaan tästä, ai mistä? No ruoasta:ninja:

Mä syön kohta salaattia(y)
Kuka se nyt käski syyäkään h i r v e e s t i hähmitäkähtä??! En mä ainakaan vaan että pitää syyä kuitenkin jotakin että jaksaa ettei kuihdu ja haihdu ja liukene ihan kokonaan pöpösien vietäväksi!*hengittääpuuskuttaa*

Ei sitte. Olkoot. Mättähiä. Nada.:notworthy:
 
Kuka se nyt käski syyäkään h i r v e e s t i hähmitäkähtä??! En mä ainakaan vaan että pitää syyä kuitenkin jotakin että jaksaa ettei kuihdu ja haihdu ja liukene ihan kokonaan pöpösien vietäväksi!*hengittääpuuskuttaa*

Ei sitte. Olkoot. Mättähiä. Nada.:notworthy:
Ja sitten rauhoitutaan sekä hengitetään syvään...näin Inhale....ja exhale....ja inhale....ja exhale...*heittää salaatinlehdellä*:sneaky::ninja:
 
Ohhoh. :eek:

Ostin tomsen Tuplan double layer caramel-pötkön maistaakseni onko se hyvää. Ja nyt sitä ei enää ole. :confused: Normaalisti syön korkeintaan puolikkaan patukan kerralla.

Kai se sit oli herkkua.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä