vierailija
Sit on liukastaTäällä ei paista mutt ei onneks sada vettäkään tällä hetkellä. Tulis jo lunta!!
Sit on liukastaTäällä ei paista mutt ei onneks sada vettäkään tällä hetkellä. Tulis jo lunta!!
*ufopääkkönen**aivastaa* Pärskis!
Moi vaan sullekki
Viime talvena yllättiEikö talvi ole vielä yllättänyt Helsinkiä?
Elä huoli, kyllä sitä lunta tuleeTäällä ei paista mutt ei onneks sada vettäkään tällä hetkellä. Tulis jo lunta!!
Kyllä se yllättää tänäkin vuonna!Viime talvena yllätti
Juu täällä pärskitään, mullon vaatteita päällä ja silti paleltaa koko ajan*ufopääkkönen*
*ojentaa varovasti nenäliinaa*
Terveyssek...terveydeksi!
Sielläkö ollaan pasillikuspakteerimuksen kourissa? Pöh, kurjaa - koetahan häädellä sitä rivakasti puis
Onhan villasukat? Juotu muutakin kuin kahvia? Hunaja- sitruuna- inkiväärijuomaa?*hössöttää ja hoivaa*
Annas mä arvaan:Juu täällä pärskitään, mullon vaatteita päällä ja silti paleltaa koko ajan
Emmä oo ees muistanu juua muuta tänään kun kahvia....Kuuma kahvi*mutisee*
Lisää tuleeTäälläpä paistaa aurinko ! On kyllä outo valoilmiö kun pitkin viikkoa on saanut kiitettävästi roiskia vesilammikoissa...
Mutta oli tänään taivaalla semmonenkin pilvenkutale jota jo hiukan nuuskuttelin lumihiutaleenmakuiseksi ...
Aha
Burb *röyhtäsee*Annas mä arvaan:
Et oo sitten syönynnänninnääkään mittään vielä
Nyt nainen!!!! Kipeenä ollessa tarvii voimia ja energiaa siihen että häätää pöpösiä puis! Pitää syyvä! Ja juua! M u u t a k i n kuin kahvia
Varo, kohta toi yks pörröpää pupajaa sullekin ruoan syömisestä ja kahvin juomisesta kikkarat syysmyrskyssä hulmutenIltapäivää!
Pitänee piipahtaa lähimetsässä koska alkoi tehdä mieli koskenlaskija-suppilovahverokastiketta.
Mut ensiksi hieman kahvia.
Moikka!Iltapäivää!
Pitänee piipahtaa lähimetsässä koska alkoi tehdä mieli koskenlaskija-suppilovahverokastiketta.
Mut ensiksi hieman kahvia.
Moikka!
Mä mietin kans että mitä sitä tekis ruuaksi ...tai mulla on sitä maitoa kahvilla tässä
Että oisko pizzaperjantai vai tekisinkö jonkun kalahässäkkävuuan uuniin...vai Jotain Ihan Muuta
Sieniruuat tosin ovat hyviä, täällä moisen herkun päälle tajuaa vain mä
Kuka se nyt käski syyäkään h i r v e e s t i hähmitäkähtä??! En mä ainakaan vaan että pitää syyä kuitenkin jotakin että jaksaa ettei kuihdu ja haihdu ja liukene ihan kokonaan pöpösien vietäväksi!*hengittääpuuskuttaa*Burb *röyhtäsee*
Mun mielestä kuumeessa ei saa syyä hirveesti koska sitten..ootappa kun kerron *röyhistää rintansa*...ihmisen kehon lämpö nousee entistä ylemmäs...noin, nyt niinku niin tiiät ja oot oppinut tämänki asian
Ja mjoo, ohan se kahvi kuumaa, mutku nyt ei puhuta siitä vaan tästä, ai mistä? No ruoasta
Mä syön kohta salaattia
Niin*räpsytiräpsyti*
Varo, kohta toi yks pörröpää pupajaa sullekin ruoan syömisestä ja kahvin juomisesta kikkarat syysmyrskyssä hulmuten
Ja sitten rauhoitutaan sekä hengitetään syvään...näin Inhale....ja exhale....ja inhale....ja exhale...*heittää salaatinlehdellä*Kuka se nyt käski syyäkään h i r v e e s t i hähmitäkähtä??! En mä ainakaan vaan että pitää syyä kuitenkin jotakin että jaksaa ettei kuihdu ja haihdu ja liukene ihan kokonaan pöpösien vietäväksi!*hengittääpuuskuttaa*
Ei sitte. Olkoot. Mättähiä. Nada.
Mä.Ja sitten rauhoitutaan sekä hengitetään syvään...näin Inhale....ja exhale....ja inhale....ja exhale...*heittää salaatinlehdellä*
Vai muka kupillinen...sähän vejät sitä enemmän kun minäNiin*räpsytiräpsyti*
Mun tämän päivän ensimmäinen ja viimeinen kupillinen
Taisi olla suunmakuista sekä tulla tarpeeseenOhhoh.
Ostin tomsen Tuplan double layer caramel-pötkön maistaakseni onko se hyvää. Ja nyt sitä ei enää ole. Normaalisti syön korkeintaan puolikkaan patukan kerralla.
Kai se sit oli herkkua.
Ällös höpöttäös.Vai muka kupillinen...sähän vejät sitä enemmän kun minä
On kai sitäOhhoh.
Ostin tomsen Tuplan double layer caramel-pötkön maistaakseni onko se hyvää. Ja nyt sitä ei enää ole. Normaalisti syön korkeintaan puolikkaan patukan kerralla.
Kai se sit oli herkkua.