Softy
no miten senki nyssitte ottaa
no miten senki nyssitte ottaa
missiissiisippi burning oli hyväAuttakaas miestä mäessä. Klo 21
M-kaupunki etsii murhaajaa vai
Mississippi burning
???
On puute mutta pelkkä seksi ei oikein anna mitään.Aivan,mutta sanoit myös, että sinulla ei ole munaa.
Et tosin kuitenkaan sanonut, että haluaisit sitä tai olisit sen puutteessa.
Ajattelin vain, että jos pääsisitte sopimukseen Ak n kanssa niin molemmat tulis autetuksi.
Ne puuttumiset tietysti voi olla vain puheen aiheta, eikä mitään varsinaista puutetta, eikä ikävää.
mä en oo ikuna ollut naisen kanssa, kielarin annoin joskus tuhannen tuiskeessa, mutta luulin häntä mieheksi...kovasti sain kyllä kehuja että on kuulema pehmeet ja lämpimät huulet ja taitava kieliMä voin vastata että niin mullakin.
Aika tarkkaan seitsemän vuotta.
En tiedä nuita leffoja.Auttakaas miestä mäessä. Klo 21
M-kaupunki etsii murhaajaa vai
Mississippi burning
???
Ethän ota suihin niin nuoletko muka pillua?Siitä on aikaa kun on saanut pillua.
mä en oo ikuna ollut naisen kanssa, kielarin annoin joskus tuhannen tuiskeessa, mutta luulin häntä mieheksi...kovasti sain kyllä kehuja että on kuulema pehmeet ja lämpimät huulet ja taitava kieli
Vai oli hyvä!missiissiisippi burning oli hyvä
Olen nuollut. Miten niin en ota suihin?Ethän ota suihin niin nuoletko muka pillua?
toi leffa ei kerro mistään maastopaloista.Vai oli hyvä!
Californian tulipaloissa oli muuan päivä sitten 15 kuollutta ja 200 hukassa.
Onko se hyvä vai paha?
Anteeksi, olet oikeassa..vastasin vaan kahteen asiaan mutta vaihan aihetta...tai vaihoin jo.Miten te jaksatte vuodesta toiseen puhua vaan pillu ja kulli juttuja?
Tuo on kiva kuulla sun suusta.On puute mutta pelkkä seksi ei oikein anna mitään.
Tuo on kiva kuulla sun suusta.On puute mutta pelkkä seksi ei oikein anna mitään.
Aiheenahan noi lakkaa kiinnostamasta vasta haudassa.Miten te jaksatte vuodesta toiseen puhua vaan pillu ja kulli juttuja?
JaaTuo on kiva kuulla sun suusta.
I like it.
? Mitä mun pitäis jakaa?
Siitä on aikaa kun on saanut pillua.
Tuo tarkoittaa aha.? Mitä mun pitäis jakaa?
Siitä on helevitin pitkä aika. En muista.Mie sain eilen
Milloin ite viimeksi?
Tiesin.Tuo tarkoittaa aha.
Kaikella ne ihmiset kehtaavatkin leuhkia.Olen nuollut. Miten niin en ota suihin?
Yeah vaan kun meisseli se lakkaa toimimasta jo paljon ennen hautaa?Aiheenahan noi lakkaa kiinnostamasta vasta haudassa.
Olet kaunis, nuori, terve nainen ei Sinun tarvitse olla puutteessa.Siitä on helevitin pitkä aika. En muista.
Mittee sit kysyit?Tiesin.