The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mihinkäs se epek hävisi?

Alan olla just sopivassa kunnossa panssarivaunukeskusteluihin niin sit ei voikaan?
Mitvit? No, ei ne panssarivaunutkaan aina o just siinä missä toivois.
Sähköautoilu muodissaan nyt mutta ei oltu pekkaa pahempi -40 luvullakaan, Kuningasiikerin eli PzKw VIb Porschen ehdotus oli sellainen että sähkömoottorit pyöritti teloja. Ehdotus hävisi ehkä aiheesta kun eivät olleet luotettavimmista päästä se konstruktio. Muutaman alkusarjan vaunun kerkesi Porsche tehdä ja tornit otettiin hyötykäyttöön eli oli muutama PzKw VIb Porschen tornilla. Tässä esimerkki: (Porschen torni)

Normi torni:
 
No perkules. Soorry, kävin vaan röökillä.

T-72:t romutettiin aivan ennen aikojaan. Kauan ennen kuin niihin koulutettu miehistö on peruuttamattomasti reservissä tai sen ulkopuolella.
Meillä nyt melekein kolmesataa Lepardia, yli sata uusinta 2a6 mallia. Rahanhaaskausta olisi ollut ylläpitää huoltojärjestelmää vitun vanhoille T-72 kalustolle. Pelkkä varastoiminenkin maksaa ja silti niitä pitää huoltaa vaikka varastossa oisivatkin olleet.
 
Ne on jo varavaravara reservissä, armeijan kokoakin pienennettin ensin alas 500 000 ->350 000 -> 250 000.
Toki edelleen jos kaikki reservi kutsutaan aseisiin niin meillä on yli miljoonan miehen armeija, suurempi kuin Saksalla esim.
Anteeksi koska nyt mulla tuli hätäisempi asia hoidettavaksi, eli röökit otti ja loppui.
Palaan paikalle väittelemään noin vartin päästä.
 
Miehille tämmönen
Tiikerihän oli yks Hitlerin suuruudenhulluuden suurimpia möhläyksiä.
Et voi suunnitella sellaista panssarivaunua joka kestää iskun joka puolelta. Siin pitäis olla metri terästä kauttaaltaan, eikä semmoinen sit enää liiku. Kukaan vaan ei uskaltanut kertoa Aatulle sitä.
Niinpä tiikereitä tuotettiin tahtiin yks päivässä kaks parhaassa siinä missä sotkia tuli liukuhihnalta. Vaik ei ne ollu mitenkään hyviä mut niit oli paljon.
 
Mä olin tänään töistä lähtiessäni tuon yhden koiranleukakolleegani mielestä ihan sänkyyn kantoa vaille valmista sänkykamarisilmieni kanssa:oops::barefoot:...

Mä taisin olla aika zippikuittiväsy:D

Pehmeetä rentoa iltaa sulle :)...ja terkut saunasta! Mikä onkaan ihanampaa todella kiireisen päivän päätteeksi kuin päästä hengittämään saunan löylyihin made by my firstborn:love:

Jos olisin viisas niin menisin sukkelasti peiton alle ja nukkumaan, koska nyt mulla on vissiin jo tosi sänkykamarisilmät :D mutta hetken kuikuilen täällä :)

Onhan sulla kaikki hyvin :)?
 
Mä olin tänään töistä lähtiessäni tuon yhden koiranleukakolleegani mielestä ihan sänkyyn kantoa vaille valmista sänkykamarisilmieni kanssa:oops::barefoot:...

Mä taisin olla aika zippikuittiväsy:D

Pehmeetä rentoa iltaa sulle :)...ja terkut saunasta! Mikä onkaan ihanampaa todella kiireisen päivän päätteeksi kuin päästä hengittämään saunan löylyihin made by my firstborn:love:

Jos olisin viisas niin menisin sukkelasti peiton alle ja nukkumaan, koska nyt mulla on vissiin jo tosi sänkykamarisilmät :D mutta hetken kuikuilen täällä :)

Onhan sulla kaikki hyvin :)?
Olosuhteisiin nähen ihan hyvän höylisti menee täälläkin :love: Kuumaa iltakahvia ja Rod Stewart hoilailemassa Sailingistään...hirveen pehmee ja lässynlää olo joka tarkoittaa mitäkö? No ihan just sitä ihteensä, eli tekis niin mieli olla sylissä ja vaikkapa nukahtaa siihen:love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Mä olin tänään töistä lähtiessäni tuon yhden koiranleukakolleegani mielestä ihan sänkyyn kantoa vaille valmista sänkykamarisilmieni kanssa:oops::barefoot:...

Mä taisin olla aika zippikuittiväsy:D

Pehmeetä rentoa iltaa sulle :)...ja terkut saunasta! Mikä onkaan ihanampaa todella kiireisen päivän päätteeksi kuin päästä hengittämään saunan löylyihin made by my firstborn:love:

Jos olisin viisas niin menisin sukkelasti peiton alle ja nukkumaan, koska nyt mulla on vissiin jo tosi sänkykamarisilmät :D mutta hetken kuikuilen täällä :)

Onhan sulla kaikki hyvin :)?
Kaikki on hyvin. Täältä puuttuu vain nainen joka peitellä pehkuihin ja ja pussata unille ja sit jatkaa epekin kanssa panssarivaunuista.
 
Ai ni!
Kuka Kumma se oli joka loihi ilmoille männä päivinä jostain persmäestä:unsure::barefoot:...?

Nyt kun on satanut niin paljon, paljon!!, niin eipä tarvitse kuin iloisesti kiirehtiä eteenpäin, keksiä oikaista nurmikon poikki ja...


Tiiätkö miten nopeesti sitä aamunhämärässä osin unenpöpperöisenä nouseekaan ylös märältä nurmikolta sen ilmalennon jälkeen....?

Et tiiä, mä kerron :)

Sitä ei nouse nopeasti vaikka se ehkä tuntuu siltä:unsure:. Kyllä, ehti kastua housut:oops:...
 
Olosuhteisiin nähen ihan hyvän höylisti menee täälläkin :love: Kuumaa iltakahvia ja Rod Stewart hoilailemassa Sailingistään...hirveen pehmee ja lässynlää olo joka tarkoittaa mitäkö? No ihan just sitä ihteensä, eli tekis niin mieli olla sylissä ja vaikkapa nukahtaa siihen:love::love:
Kuulostaa ihunan pehmeeltä fiilikseltä:)...nauti olostasi,nainen:love:

Ai jaa...tuota:unsure:...sitä vissiin ehkä ois hyvä syödäkin jotakin mutta taidan jättää sen huomiseksi..enkä edes puhu mitään tämän päivän syömisistä:notworthy:...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä