Nii, ei noi miehet ymmärrä näitä käytännön asioita...taoppas sinä kuule tuo asia Pojan pääkköseenEikä potkukelkoilla pääse oikein ollenkaan kun monessa paikassa hiekotetaan kulkuväyliä.
Kyllä mä luulen että poikakin tykkää jos on enemmän lunta jo haukunkin takiaNii, ei noi miehet ymmärrä näitä käytännön asioita...taoppas sinä kuule tuo asia Pojan pääkköseen
Tähän päähän ei tieto takomalla mene. Lumipesua varten voi kerätä sylillisen ohuttakin hankea. Persmäkeä kaipaavat voivat mennä leville. 2 rinnettä on auki jo.Nii, ei noi miehet ymmärrä näitä käytännön asioita...taoppas sinä kuule tuo asia Pojan pääkköseen
Siis niinku mitä mä just luin?Nii, ei noi miehet ymmärrä näitä käytännön asioita...taoppas sinä kuule tuo asia Pojan pääkköseen
Ihan niinkuin haukku jo kuivanakin ei sotkisi koko huushollia. Juu haukku kyl tykkää lumesta. suorastaan sekoa ensilumiaamuna.Kyllä mä luulen että poikakin tykkää jos on enemmän lunta jo haukunkin takia
Haukku kuitenkin luultavasti tykkää nuuskutella kuono lumen sisällä ja riemuita lumesta ja lumessa
Nääh...kuhan maltan ootella että ne ekat lumet tulee maahan niin pari askelta ulko-ovelta ja - se on siinä!Tähän päähän ei tieto takomalla mene. Lumipesua varten voi kerätä sylillisen ohuttakin hankea. Persmäkeä kaipaavat voivat mennä leville. 2 rinnettä on auki jo.
Awww....hyvässä muistissa on oman vöyhkänän hepulikohtaukset ensilumen aikoihin ..Ihan niinkuin haukku jo kuivanakin ei sotkisi koko huushollia. Juu haukku kyl tykkää lumesta. suorastaan sekoa ensilumiaamuna.
Ei ole Levillä yhtään rinnettä vielä auki.Tähän päähän ei tieto takomalla mene. Lumipesua varten voi kerätä sylillisen ohuttakin hankea. Persmäkeä kaipaavat voivat mennä leville. 2 rinnettä on auki jo.
Nyt tyhmä ei ole ihan varma tarkoitatko vöyhkänällä miestä vai koiraa?Awww....hyvässä muistissa on oman vöyhkänän hepulikohtaukset ensilumen aikoihin ..
Niinhän ne monesti tekeeIhan niinkuin haukku jo kuivanakin ei sotkisi koko huushollia. Juu haukku kyl tykkää lumesta. suorastaan sekoa ensilumiaamuna.
näin olin kuulevani radiossa aamulla. olin väärässä. Rukalla on kausi avattuEi ole Levillä yhtään rinnettä vielä auki.
Nyt tyhmä ei ole ihan varma tarkoitatko vöyhkänällä miestä vai koiraa?
Tuo nyt ei auttanut asiassa mitenkään.
Tyhmä et oo kerta kysyt
Mun vöyhkänä on ihanan kahjo luupää
...jota on aika ajoin kamala ikävä
Koirasta ainakin on puhunut vöyhkänänä.Tuo nyt ei auttanut asiassa mitenkään.
ihan pikkiriikkisesti nytkyllä tuntuu siltä että Jokunen kävi pikaronklaamassa...Tuo nyt ei auttanut asiassa mitenkään.
Joku vastuuntunnoton taisi kopeloida viestiään...Koirasta ainakin on puhunut vöyhkänänä.
Quickiet on kivoja jos vaan keittiön pöytä kestää!ihan pikkiriikkisesti nytkyllä tuntuu siltä että Jokunen kävi pikaronklaamassa...
Enpäs huomannutkaanJoku vastuuntunnoton taisi kopeloida viestiään...
niinpä niin niinpä niiiiiinJoku taisi kopeloida...