vierailija
Harmaat vässykät valtasivat taas ketjun. Jatkakaa, mä menen muualle.
Harmaat vässykät valtasivat taas ketjun. Jatkakaa, mä menen muualle.
hemmetti, siinähän oiskin melko swägä malli!
Ja se yksi suurimmista perslävistä on, arvaa kuka
AhaJa se yksi suurimmista perslävistä on, arvaa kuka
Rättiksen ruokakuvat ovat herättäneet kateutta jo monet vuodet täällä rapakon länsipuolellaMcDonald'sin vain Tampereella myymä testipurilainen herättää kateutta maailmalla
http://www.iltalehti.fi/pippuri/201710082200445843_ah.shtml
Rättiksen ruokakuvat ovat herättäneet kateutta jo monet vuodet täällä rapakon länsipuolella
Terv. Algoma.
Sä olet ymmärtänyt jotain pahasti väärin kirjaston tarkoituksestaLähden kirjastoon katselemaan naisia, palaan illemmalla, heippa
Miksi vain tampereella? Kuka menee sinne vain hampparin takia.McDonald'sin vain Tampereella myymä testipurilainen herättää kateutta maailmalla
http://www.iltalehti.fi/pippuri/201710082200445843_ah.shtml
Ja musta toi taas vaikuttaa jotenki niin rättismäiseltä toiminnalta...mitä muutakaan tuo mies siellä tekis...anteeks, meen poisSä olet ymmärtänyt jotain pahasti väärin kirjaston tarkoituksesta
Niin ja parempi että keskittyy vaan naisten kattelemiseen eikä tahraile kirjojen sivuja *hiihtää kisun perässä* Niin sinne häpeänurkkaanko me ollaan menossa?Ja musta toi taas vaikuttaa jotenki niin rättismäiseltä toiminnalta...mitä muutakaan tuo mies siellä tekis...anteeks, meen pois
..tai lähenny jonkun fiikuksen kanssa*ufopääkkönen*...mä oon liikaa taas ollunna täällä kun tulee vaikutteita tai jotain..mättähiä*jupisee kikkurapöwwönsä uumenista*Niin ja parempi että keskittyy vaan naisten kattelemiseen eikä tahraile kirjojen sivuja *hiihtää kisun perässä* Niin sinne häpeänurkkaanko me ollaan menossa?
Tuo on varmaan enemmän mahollista...unohtaa vielä naisetkin kun näkee jonkun hekumallisen viherkasvin siellä..tai lähenny jonkun fiikuksen kanssa*ufopääkkönen*...mä oon liikaa taas ollunna täällä kun tulee vaikutteita tai jotain..mättähiä*jupisee kikkurapöwwönsä uumenista*
Kirjasto on kiva paikka viettää aikaa.
Mä kyllä tykkäänKirjasto on kiva paikka viettää aikaa.