The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Voisi sitä maistaa, en ole syöny sardiinista pizzaa.
Tänään teen vielä tonnikalapizzaa.

Mahtaisko olla miehet samaa mieltä, sun lekuroinneista jälkeenpäin..
Missä se on muuten se maheton ruoskinta ja ärrmurrmuriseminen ???!!! kun ei Rättis oo kirjottanu pizza- sanaa oikein vaan heitti ihanvaan pitsan, hähmitäkä kysyn vaan:unsure::barefoot:...alkaako ite lipsua vai....juu, lopetankin nyt tähän:barefoot:...
 
Missä se on muuten se maheton ruoskinta ja ärrmurrmuriseminen ???!!! kun ei Rättis oo kirjottanu pizza- sanaa oikein vaan heitti ihanvaan putsan, hähmitäkä kysyn vaan:unsure::barefoot:...alkaako ite lipsua vai....juu, lopetankin nyt tähän:barefoot:...
Huomasin sen kyllä, mutta pizzapoliisikin katsoo joskus rutjakkeiden rikokset sormien läpi. Ei sitä aina jaksa riehua.. saisi riehua kokoaja.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat ja Kais
Kirjoitin aluksi oikein, mutta lisäsin virheen jälkikäteem, pakko tulla vastaan?

Onko sulla muuten ketään kaveria kuka vois ottaa sen kuvan ku ite on vähä hankala kuvata, paitsi jos on pitkät kädet, siis tarkoitan toosi pitkät, tai no sitten peilin kautta vois onnistua kans tai sitten jos vaikka joku kaveri näppäis sen, niin sillä keinoin sais laadukkaimman?

Huomasin sen kyllä, mutta pizzapoliisikin katsoo joskus rutjakkeiden rikokset sormien läpi. Ei sitä aina jaksa riehua.. saisi riehua kokoaja.
 
Lukihärö visssiin ku en huomannut tuota alempaa tekstiäsi olenkaa :unsure:

Kyllä mie uskoisin, että ihan tyytyväisiä olisivat, puudutusjuttuihin pitää vielä paneutua vähän.

Yheltä kaverita oli kyllä leikattu, niin päin, mitä päin? sanotaan, että päin vittua, että harmittaa sen puolesta, oli se lekuri vissiin sellainen joka ei ollu koskaan leikannu, jälkikäteen hoksasin nyt, että oli se menny ihan ohjeiden mukaan, mutta jättänyt kesken (n) Voisin vielä hieman täsmentää, mutta en halua, että ystäväni tunnistetaan kirjoitusteni perusteella.

Voisi sitä maistaa, en ole syöny sardiinista pizzaa.
Tänään teen vielä tonnikalapizzaa.

Mahtaisko olla miehet samaa mieltä sun lekuroinneista jälkeenpäin.. Sitä voimme vain pohtia. :LOL:
 
Kohta on taas täys rähinä päällä ku oon estolistalla ja joku vetää herneen nekkuun mun jutuista, Äksy sitten luulee taas, että kommentti on tarkoitettu hänelle vaikka se on tarkoitettu mulle :)
Varovasti nyt, jos ette halua joutua estolistalle, täsmennän teitä ei ole enää monta :)



Bobitilla ei o mitään asiaan mun nukkumaluukkuuni.

Ruusa Tölli, siis Hobitti saa tulla tänne koska tahansa.
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä