Mitä pientä versioo? mulla tällänen pieni pussiSaako semmoisia pienempiä versiota niistä jostain?
Mitä pientä versioo? mulla tällänen pieni pussiSaako semmoisia pienempiä versiota niistä jostain?
Voisi sitä maistaa, en ole syöny sardiinista pizzaa.Lueskelin tuossa netistä aamulla forskinjuttuja, minusta tulisi hyvä lääkäri
Kelpaisiko sinulle sellainen pitsa missä on sardiinia?
Voisi sitä maistaa, en ole syöny sardiinista pizzaa.
Tänään teen vielä tonnikalapizzaa.
Mahtaisko olla miehet samaa mieltä sun lekuroinneista jälkeenpäin.. Sitä voimme vain pohtia.
Missä se on muuten se maheton ruoskinta ja ärrmurrmuriseminen ???!!! kun ei Rättis oo kirjottanu pizza- sanaa oikein vaan heitti ihanvaan pitsan, hähmitäkä kysyn vaan...alkaako ite lipsua vai....juu, lopetankin nyt tähän...Voisi sitä maistaa, en ole syöny sardiinista pizzaa.
Mahtaisko olla miehet samaa mieltä, sun lekuroinneista jälkeenpäin..
Ooha varovainen ettet ihtees sohi sillä veitsellä
jos ei ne makkarajutut lopu
Huomasin sen kyllä, mutta pizzapoliisikin katsoo joskus rutjakkeiden rikokset sormien läpi. Ei sitä aina jaksa riehua.. saisi riehua kokoaja.Missä se on muuten se maheton ruoskinta ja ärrmurrmuriseminen ???!!! kun ei Rättis oo kirjottanu pizza- sanaa oikein vaan heitti ihanvaan putsan, hähmitäkä kysyn vaan...alkaako ite lipsua vai....juu, lopetankin nyt tähän...
Ai sie haluut että rättistä ruoskitaan ?Missä se on muuten se maheton ruoskinta ja ärrmurrmuriseminen ???!!! kun ei Rättis oo kirjottanu pizza- sanaa oikein vaan heitti ihanvaan pitsan, hähmitäkä kysyn vaan...alkaako ite lipsua vai....juu, lopetankin nyt tähän...
Awwww...mä niin tiesin että sullakin on se höveliluontoHuomasin sen kyllä, mutta pizzapoliisikin katsoo joskus rutjakkeiden rikokset sormien läpi. Ei sitä aina jaksa riehua.. saisi riehua kokoaja.
Bobitilla ei o mitään asiaan mun nukkumaluukkuuni.
jos ei ne makkarajutut lopu
On siinä kappaleella jo niin irstas nimikin, että en tohdi kuunnella.
..tiietään tiietään että mies menis siitä ihan entistä enemmän Rättismäisemmäks mutta...mä oon nyt liian hjuvalla tuulellaAi sie haluut että rättistä ruoskitaan ?
...no on siinä just sopivan märkäfiilis taiottu esiin ja kuviin ja...täällä onkin muuten orastavaa iltawilleröistä joten....On siinä kappaleella jo niin irstas nimikin, että en tohdi kuunnella.
Toivottavasti kertoo syyssateista, lempo soikoon.
Töösa rolli. Toosa rölli.Bobitilla ei o mitään asiaan mun nukkumaluukkuuni.
Ruusa Tölli, siis Hobitti saa tulla tänne koska tahansa.
Se on parastaTyttöystävä teki minulle kasvispitsaa tänään
Huomasin sen kyllä, mutta pizzapoliisikin katsoo joskus rutjakkeiden rikokset sormien läpi. Ei sitä aina jaksa riehua.. saisi riehua kokoaja.
Voisi sitä maistaa, en ole syöny sardiinista pizzaa.
Mahtaisko olla miehet samaa mieltä sun lekuroinneista jälkeenpäin.. Sitä voimme vain pohtia.
Bobitilla ei o mitään asiaan mun nukkumaluukkuuni.
Ruusa Tölli, siis Hobitti saa tulla tänne koska tahansa.
Sormusten herrassa on monta sankaria. Yhdestä tulee kuningas, toisesta kuningatar. Ruusa Tölli ei koskaan tiennyt, että miehensä Sam on maailman suurin sankari.