vierailija
Oispa nyt punkkua Pitäsköhän perjantaina ottaa ja ostaa yks Hannibali
Miksi viinissä on kananmunaa ja maitoa? | Kuluttajakysymykset | Kuningaskuluttaja | yle.fi
Oispa nyt punkkua Pitäsköhän perjantaina ottaa ja ostaa yks Hannibali
And here we go again.Olen enemmän kännissä kuin laki sallii. Saanko sen anteeksi?
Minua miehenä ei kiinnosta onko sinulla punkkua vai ei (kunhan et sotke siihen jaffaa)
En myöskään tahdo näytellä itselleni vierasta kusipäätä vaikka se onkin paras tapa saada pimppaa jos sen puutteessa on. Olen mielummin omankaltaiseni kusipää. Flaksinmenetyksen uhallakin.
Mut löydähän nainen jonka vierelle käydä nukkumaan ja jonka vierestä aamulla tekee mieli herätä.
Semmoisen edessä ei ole niin syvää merta eikä niin korkeaa vuorta jota en vuokseen ylittäisi.
Ja jos naisella on salmiakkia niin olen helvetin helppo.
Täytyy kyllä myöntää, että kerrankin ollaan samaa mieltä ees jostain...mäkin tykkään omastani.On se tuo pillu kyllä jännä värkki
Mitä jos vain lakkaisit noteeramasta hänen viestejä? Kun sua ärsyttää noin paljon.And here we go again.
On se.On se tuo pillu kyllä jännä värkki
On muuten hyvä biisi.And here we go again.
Sit lauantai kuluu vessassaMulla on punkkua. Ajattelin juoda perjantaina.
Eikä, en juo koko pulloa.Sit lauantai kuluu vessassa
Edo Pillu – WikipediaOn se tuo pillu kyllä jännä värkki
Et niin! Minä juon sen.Eikä, en juo koko pulloa.
Et niin! Minä juon sen.
Anna ammattilaisen hoitaa juomispuoli niin itse selviät vähemmällä päänsäryllä.
Ei hän ole ainut.Mitä jos vain lakkaisit noteeramasta hänen viestejä? Kun sua ärsyttää noin paljon.
Olet kiltti.Anna ammattilaisen hoitaa juomispuoli niin itse selviät vähemmällä päänsäryllä.
Enkö olekin kiltti?
TiedänEi hän ole ainut.
On se.
Vaikuttaa vakavalta.Laitoin sormen pilluun, niin mulkku nousi pystyyn
Sitten laitoin mulkun pilluun, mutta sormi ei reagoinut mitenkää
Onkohan tämä jotain hermostoon liittyvää?