Onko hyvä saunaviini?
Saunassa voisi harkita jotain kuplivaa, mietoa punkkua tai roseeta tai ehkä kevyttä valkkaria mutta tavallinen punkku tuntuu liian raskaalta. ellei sit lorauta jaffaa sekaan.
Onko hyvä saunaviini?
Miehen rakkaus tuppaa olemaan tekoja. Ei sanoja.
Johan mä kakskyt vuotta sitten sanoin, että tykkään niin sen pitää riittää. En mä viitti samaa jankuttaa joka päivä.
.
Jaffaa punkkuun? Ei helvetissä.Saunassa voisi harkita jotain kuplivaa, mietoa punkkua tai roseeta tai ehkä kevyttä valkkaria mutta tavallinen punkku tuntuu liian raskaalta. ellei sit lorauta jaffaa sekaan.
Mulla on punkkua. Ajattelin juoda perjantaina.Oispa nyt punkkua Pitäsköhän perjantaina ottaa ja ostaa yks Hannibali
Yksin?Mulla on punkkua. Ajattelin juoda perjantaina.
Ehkä kaverin kanssa. Meinaakko avittaa sen kanssa?Yksin?
Meillo vissiin vähän erilainen maku tossa. Kun vodka-punkku-paukun ajatteleminen saa mulle pahan olon. Sehän on sekoitus mistä tulee takuuvarmasti krapula!Jaffaa punkkuun? Ei helvetissä.
Votkaa punkkuun voisin ymmärtää koska votka antaa punkulle voltteja ja punkku antaa votkalle makua. Mut jaffa. Oksennus tulee vähemmästäkin viinan pilaamisesta.
Olen aina valmis auttamaan ystävää hädässä.Ehkä kaverin kanssa. Meinaakko avittaa sen kanssa?
Se on hyvä että apu on lähellä.Olen aina valmis auttamaan ystävää hädässä.
Jos kutsutaan.
Jaffaa punkkuun? Meillä totisesti on erilainen maku.Meillo vissiin vähän erilainen maku tossa. Kun vodka-punkku-paukun ajatteleminen saa mulle pahan olon. Sehän on sekoitus mistä tulee takuuvarmasti krapula!
No ei normaalisi eikä ainakaan talviasaikaan!Jaffaa punkkuun? Meillä totisesti on erilainen maku.
Asut niin syrjässä että menee tunti.Se on hyvä että apu on lähellä.
jos ostaiskin viikonloppuna suklaata tai draculoita eikä sitä viiniäFazerina bites namupussi.
Jaffaa punkkuun? Ei helvetissä.
Votkaa punkkuun voisin ymmärtää koska votka antaa punkulle voltteja ja punkku antaa votkalle makua. Mut jaffa. Oksennus tulee vähemmästäkin viinan pilaamisesta.
Viiniä ja draculoita.jos ostaiskin viikonloppuna suklaata tai draculoita eikä sitä viiniä
Olen enemmän kännissä kuin laki sallii. Saanko sen anteeksi?jos ostaiskin viikonloppuna suklaata tai draculoita eikä sitä viiniä