The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Saunassa voisi harkita jotain kuplivaa, mietoa punkkua tai roseeta tai ehkä kevyttä valkkaria mutta tavallinen punkku tuntuu liian raskaalta. ellei sit lorauta jaffaa sekaan.
Jaffaa punkkuun? Ei helvetissä.

Votkaa punkkuun voisin ymmärtää koska votka antaa punkulle voltteja ja punkku antaa votkalle makua. Mut jaffa. Oksennus tulee vähemmästäkin viinan pilaamisesta.
 
Jaffaa punkkuun? Ei helvetissä.

Votkaa punkkuun voisin ymmärtää koska votka antaa punkulle voltteja ja punkku antaa votkalle makua. Mut jaffa. Oksennus tulee vähemmästäkin viinan pilaamisesta.
:whistle: Meillo vissiin vähän erilainen maku tossa. Kun vodka-punkku-paukun ajatteleminen saa mulle pahan olon. Sehän on sekoitus mistä tulee takuuvarmasti krapula!
 
jos ostaiskin viikonloppuna suklaata tai draculoita eikä sitä viiniä:p
Olen enemmän kännissä kuin laki sallii. Saanko sen anteeksi?

Minua miehenä ei kiinnosta onko sinulla punkkua vai ei (kunhan et sotke siihen jaffaa)

En myöskään tahdo näytellä itselleni vierasta kusipäätä vaikka se onkin paras tapa saada pimppaa jos sen puutteessa on. Olen mielummin omankaltaiseni kusipää. Flaksinmenetyksen uhallakin.

Mut löydähän nainen jonka vierelle käydä nukkumaan ja jonka vierestä aamulla tekee mieli herätä.

Semmoisen edessä ei ole niin syvää merta eikä niin korkeaa vuorta jota en vuokseen ylittäisi.

Ja jos naisella on salmiakkia niin olen helvetin helppo.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä