The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Vastasin Kaisille, mut miten se ei näy - kääretortun tuoteseloste esille(y)
Meni kai nukkumaan, mut tässä Pirkka mansikkakääretorttu:
"Ainesosat:
sokeri, :poop:
vesi,
jauhoseos [riisijauho, maissitärkkelys:poop::sick::sick::sick:,tapiokatärkkelys, perunatärkkelys:poop:, glukoosisiirappi (perunasta):poop:,riisitärkkelys],
kasvirasvat ja -öljyt (kookos, palmu, rypsi:sick::poop:),
KANANMUNA,
mansikka (5,0 %),
stabilointiaineet (glyseroli, pektiini,ksantaanikumi:sick::poop:, karboksimetyyliselluloosa, E1414, E1442):poop:,
emulgointiaineet (E471, E475):poop:,
suola,
säilöntäaineet (kaliumsorbaatti ,natriumpropionaatti),
nostatusaineet (E450:poop::poop::poop::poop::poop:, E500), aromit,
happamuudensäätöaineet (sitruunahappo, kalsiumsitraatti), väri (E120)"
Muistatko syömäsi kääretortun tuotemerkkiä?
 
vierailija
Olen katsonut elokuvan vuosia sitten. Kyllä se avasi silmiä, mut sinua ei oikeesti edes k i i n n o s t a :alien:

Olisiko Ron Howard pikkusen liian korkealla iollut sun mielikuvissa tähän asti - toi elokua on aika vanha. Miikään dokumentti se ei siis ole, kun vääristelee ihmisen elämänkertaa noin raakasti:poop::poop::poop::poop::poop:
https://www.amazon.fr/Homme-dexception-Édition-Collector/product-reviews/B00005Y3T3/ref=dpx_acr_txt?showViewpoints=1

En lukenut kokonaan, mutta tuota dvd-levyä tarkoitan. Sori, en ala kääntämään tuota sulle. Pyydä freeze-catia, hän kun osaa ranskankieltä(y)
 
vierailija
Joo, mutta mä olen niitä joita edes kärpäsen ei tartte pelätä.
Vaikka kuinka osaan, niin minusta ei ole moiseen koskaan.
Ja juu, olen kusipää, juoppo, vittumainen ja tarvittaessa mitä tahansa negatiivista. Ja kenties eniten pelottava mitä maan päältä löytyy jos sille päälle satun.

Mut kun hommat ei me sillä periaatteella, että kuka vihaa eniten.
hrrrr:eek:
 
vierailija
Ron Howardista tulee aina mieleen tämä:
----elämäkertaelokuvassa Kaunis mieli - John Nashin vuodet jälkeenpäin kuvattuna. Vieläkin karmii ajatus, mikä löytyy dvd:n toiselta levyltä ohjaajan haastattelusta. Siinä päähenkilön John Nashin kertomusta on muunnettu törkeällä tavalla. Nash itse ei nimittäin käyttänyt mitään lääkkeitä sen jälkeen, kun hän yhden kerran lopetti niiden käyttämisen. Elokuvan ohjaaja kuitenkin sanoi elokuvan extroissa näin:

"oikeasti Nashilla ei ole ollut lääkitystä, vuosiin. Meistä oli tärkeää välttää vaikutelmaa, et voi parantua syömättä lääkkeitä." Siinähän oli kysymys tosin eri vaivasta, mutta ei Nash tosiaan niillä lääkkeillä kuntoon tullut, vaan ainoastaan ja todellakin vain vaimonsa avulla! Inhottavan totta:-(
https://www.theguardian.com/society/2015/jun/02/dont-use-john-nash-schizophrenia-a-beautiful-mind-promote-anti-psychotics
(y)
 
vierailija
Ei tarvii vaivautua
Hyvä jos tallennat ne tuoteselosteet, kun ei voi muuten tietää... Siis eihän niissä kaikkea ole pakko ilmoittaa kun on olemassa se 0,9% liukuva raja-arvo... Pakkauksesta leikellään suomenkieliset tekstit irti tai liimataan tarralappu vihkoon. Älyttömän helppo, kun ne tulee aikajärjestykseen; viereen vielä kirjoittaa isommalla ne mitä ei ulkoa muista. Pieni vaiva, ettei tarvi roskista tonkia. Netistä hakeminen vie enemmän aikaa eikä aina löydy yhtään mitään. Googlaa vaikka evira+soija+oriola :sick:(y):whistle:
 
vierailija
Hyvä jos tallennat ne tuoteselosteet, kun ei voi muuten tietää... Siis eihän niissä kaikkea ole pakko ilmoittaa kun on olemassa se 0,9% liukuva raja-arvo... Pakkauksesta leikellään suomenkieliset tekstit irti tai liimataan tarralappu vihkoon. Älyttömän helppo, kun ne tulee aikajärjestykseen; viereen vielä kirjoittaa isommalla ne mitä ei ulkoa muista. Pieni vaiva, ettei tarvi roskista tonkia. Netistä hakeminen vie enemmän aikaa eikä aina löydy yhtään mitään. Googlaa vaikka evira+soija+oriola :sick:(y):whistle:
EN googlaa enkä todellakaan tallenna mitään hiivatin tuoteselosteita.
:eek::cautious::sneaky:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Moi.
Ensimmäinen kerta aikoihin kun etusivu ei muistuta hommaforumia. Joten oletan, että palstalla alkaa olla jonkinlaista moderointia. Kai tänne sit voi kirjautuakin?
(Juu olen kerran tai pari viikossa käyny kurkkaamassa ja promilleista riippuen olen muutaman viestin joihinkin ketjuihin vierailijana laittanut)
 
  • Tykkää
Reactions: Softy ja Kais
vierailija
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä