Kyllä Bruce vaan ossaa
Kyllä Bruce vaan ossaa
Tuo Bruce se vasta osaskin
Olisi varmaan järkytys - niin se siellä luki. Tietenkin on mahdollista, et olis käännetty pieleen, mut en usko sellaista. Samalta se kuulosti mun korviin.arvaa vtun visvasyylä 15 kertaa että katonko.
Mikä tarkoitus tuolla foliolla on tuossa ohjeessaSiltä tuntuu! Onnistuin jopa rasvapoltossa tällä kertaa.
Noita meille tulee lisää sitä mukaa kun vanhat pannut lahoavat.
Niin ja vielä vaivautuu vastaileen vaikka inhoaa.Kyllä sullakin jotain ongelmia on kun käyttäydyt noin.
inho on aika lievä sana tällä kerralla.Niin ja vielä vaivautuu vastaileen vaikka inhoaa.
Sä oot vastaillut toisille vieraille taas...inho on aika lievä sana tällä kerralla.
koita totutella siihen äkkipysäykseen.Äkkipysäys saattaa tuntua hetken inhottavalta
Olen katsonut elokuvan vuosia sitten. Kyllä se avasi silmiä, mut sinua ei oikeesti edes k i i n n o s t akoita totutella siihen äkkipysäykseen.
No eipä tuosta voi ainakaan tykätä Vatsatauti varsinkin on ihan persiistä vaikka onneks menee ohi nopeestiÄhhh,kivaa ( sarkastisesti )
Mikä helevetin flunssan & vatsataudin sekoitus mulla oikein on ?
Jep, aika pepusta tämä.No eipä tuosta voi ainakaan tykätä Vatsatauti varsinkin on ihan persiistä vaikka onneks menee ohi nopeesti
juu ehottomasti lepäät!Jep, aika pepusta tämä.
Niin Onneksi yleensä menee nopeesti ohi.
Huomenna jäätävä kotiin,ei tässä kunnossa töihin pääse.
Jep,niin teen.juu ehottomasti lepäät!
Minkä nimistä?Alan katsomaan kauhu elokuvaa
Minkä nimistä?