vierailija
Okei, ei muru muruista, ei edes meistä tummista matumuruista?Näkkileivän
Okei, ei muru muruista, ei edes meistä tummista matumuruista?Näkkileivän
Ei tietystikään, Elena.Ei mun pikkareihin kuka tahansa pääse vaikka ois kuin musta yöntimo tai vaikka valkonen lumiukkeli
Ei ole puolisoa keltä pihdata.Ota alkkarit pois ja lopeta pihtaaminen,tsish!
Voin köllötellä mutta en nukkua. Menee pääkkönen sekaisin.Tekis mieli mennä nukkumaan päiväunet
Lähetäänkö softy nukkumaan?
Mikä tumma mukamas olet? Huijaat..Okkei, nyt jummarra miten sinne pääsee.
Pääsisikö sinne tällaiset tummemmat murut ollenkaan?
No mulla se on jo ihan sekasin niin ei ois mitenkään outoa, tänäänkin ollu ihan päätöntä menoa ja juttua ja nauramista ja höpäjämistäVoin köllötellä mutta en nukkua. Menee pääkkönen sekaisin.
Mä en halua olla loppuiltaa töttöröö.No mulla se on jo ihan sekasin niin ei ois mitenkään outoa, tänäänkin ollu ihan päätöntä menoa ja juttua ja nauramista ja höpäjämistä
Ihanaa ois herätä kainalosta töttöröö olosenaMä en halua olla loppuiltaa töttöröö.
Ihanaa ois herätä kainalosta töttöröö olosena
suksippa sinä mätäpaise vttuun siitä selittämästä.Ron Hpwardista tulee aina mieleen tämä:
----elämäkertaelokuvassa Kaunis mieli - John Nashin vuodet jälkeenpäin kuvattuna. Vieläkin karmii ajatus, mikä löytyy dvd:n toiselta levyltä ohjaajan haastattelusta. Siinä päähenkilön John Nashin kertomusta on muunnettu törkeällä tavalla. Nash itse ei nimittäin käyttänyt mitään lääkkeitä sen jälkeen, kun hän yhden kerran lopetti niiden käyttämisen. Elokuvan ohjaaja kuitenkin sanoi elokuvan extroissa näin:
"oikeasti Nashilla ei ole ollut lääkitystä, vuosiin. Meistä oli tärkeää välttää vaikutelmaa, et voi parantua syömättä lääkkeitä." Siinähän oli kysymys tosin eri vaivasta, mutta ei Nash tosiaan niillä lääkkeillä kuntoon tullut, vaan ainoastaan ja todellakin vain vaimonsa avulla! Inhottavan totta:-(
Ne oli Ron Howardin sanoja siitä käännöksestä. Hänen äitinsä on laborantti, niin ei sen takia v o i n u t mitenkään tehdä "toisin". Mikähän uskonlahko mahtaa olla kysymyksessä tuossa tapauksessasuksippa sinä mätäpaise vttuun siitä selittämästä.
mutta niin hyvä pannu kun olla voi.Iltapäivää!
Mä tein just lounasta. Vähän venähti näemmä.
Mutta mun pitää alkaa bodata! Uusi De Buyerin paistinpannu painaa sen verran että tyhjänä sen saa kyllä vasemmallakin kädellä nostettua mutta sit kun se on täynnä ruokaa, tulee ongelmia.
http://www.lukimat.fi/lukeminen/tietopalvelu/tukikeinot-1/luetun-ymmartamisen-harjoitteluNe oli Ron Howardin sanoja siitä käännöksestä. Hänen äitinsä on laborantti, niin ei sen takia v o i n u t mitenkään tehdä "toisin". Mikähän uskonlahko mahtaa olla kysymyksessä tuossa tapauksessa
Huomasithan lainatun lauseen " ....."-merkit?
en oo kumpikaan, siis sopivan värinen.Ei mun pikkareihin kuka tahansa pääse vaikka ois kuin musta yöntimo tai vaikka valkonen lumiukkeli
arvaa vtun visvasyylä 15 kertaa että katonko.Katso Päätön se elokuva ja molemmat dvd-levyt kokonaan. Sieltä toisesta sen kopsasin.
Kyllä sullakin jotain ongelmia on kun käyttäydyt noin.arvaa vtun visvasyylä 15 kertaa että katonko.
Siltä tuntuu! Onnistuin jopa rasvapoltossa tällä kertaa.mutta niin hyvä pannu kun olla voi.