The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mtä hittoa mä teen vanhoilla verhoilla? Kämppään siis jäi edelliseltä asukilta jotain irtaimistoa ja kun tää on ollut kissatalo ja mä allerginen niin eivät tule meille käyttöön enkä todellakaan aio edes pestä niitä.

Tungen ihan vaan roskikseen?
 
vierailija
Mtä hittoa mä teen vanhoilla verhoilla? Kämppään siis jäi edelliseltä asukilta jotain irtaimistoa ja kun tää on ollut kissatalo ja mä allerginen niin eivät tule meille käyttöön enkä todellakaan aio edes pestä niitä.

Tungen ihan vaan roskikseen?
Haittaako ne jos laitat niitä maahan erottamaan suurempia kiviä painumasta hienomman materiaalin alle? On sillä nimikin... ei tuu nyt mieleen, mut esimerkiksi laatojen laitossa näyttävät laittavan sellaista kaupasta oetettavaa kangasta... Nyloniset olisivat ikuisia siinä.

Tai laita tori.fi ja ilmoitus, et vain kissaihmiselle:geek:
Täälläkin niitä on varmasti, mut ovatko retrofaneja, en tiedä.
 
Haittaako ne jos laitat niitä maahan erottamaan suurempia kiviä painumasta hienomman materiaalin alle? On sillä nimikin... ei tuu nyt mieleen, mut esimerkiksi laatojen laitossa näyttävät laittavan sellaista kaupasta oetettavaa kangasta... Nyloniset olisivat ikuisia siinä.

Tai laita tori.fi ja ilmoitus, et vain kissaihmiselle:geek:
Täälläkin niitä on varmasti, mut ovatko retrofaneja, en tiedä.

Hee, joo. Kysäisenpä eläinsujeluyhdistykseltä jos kelpuuttavat puuvillaiset ja villaiset pehmikekäyttöön.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä