Olisit varmaan ollu jos siellä olis jotain olluMillasta? Olinko syömässä jääkaappia tyhjäksi?
Mä olen saanut pari kiloa pois pelkästään sillä että en syö mitä tahansa. Lisää rapsahtaa pois kun harrastan taas liikuntaa.Eilen puhuin hoitsulle,kun käytiin läpi nuo veriarvot & lääkitykset,että voisin/ haluaisin pudottaa viellä vähän painoa.
Niin muistutti siitä,että keski-ikäisen naisen on vaikea pudottaa painoa + viellä kun noi mun sairaudet& lääkitykset & kivut.
Joten enpä oo nuori enää
No jos vaikka 5-10 kg lähtis,niin hyvä,jos ei niin sitten ei.
No sehän järjestyy koskaaaaa....i wanna be so much your:
Mä en omista vaakaa.mua ahdistaa jos sellanen olis kun hyppäisin siinä kokoajan ja sit tulis vaan paha mieli.Nykysin en viikolla syö mitään hyvyyksiä vaan pyrin siihen et viikonloppuna vaan.Yleensä lauantaisin.Enkä töissäkään enää ota kahvitauolla mitään keksiä tai pullaa tai mitä ikinä siel onkin kun meillähän on siis joka päivä jotain.Nyt kun kerran viikos antaa luvan syödä kohtuuden rajois hyvää niin ei tuu viikollakaan himoa ottaa kun tietää et se päivä tulee kyllä.Katotaan jos jossain vaiheessa pääsis siitäkin kokonaan....tuskin mut olishan se hyvä.Mä olen saanut pari kiloa pois pelkästään sillä että en syö mitä tahansa. Lisää rapsahtaa pois kun harrastan taas liikuntaa.
Ihanaa kun järjestyiYks juttu mutta nyt ei ketutakaan. Asia järjestyi.
Mistä tahansa himosta totaalikieltäytyminen yleensä johtaa siihen, että sitten sitä asiaa himoitsee kahta kauheemmin jossain vaiheessa Mulla paras tapa mikä tehoaa kaikessa on pikkuhiljaa vähemmän...sitten jos jossain vaiheessa tuntuu ettei enää halua yhtään niin sitten on tehtäväkin suoritettu mutt jos mä lakkaan haluamasta jotain asiaa kertalaakista, vaikka kuin tekis mieli niin ihavvarmasti lankean vielä pahemmin jossain vaiheessaMä en omista vaakaa.mua ahdistaa jos sellanen olis kun hyppäisin siinä kokoajan ja sit tulis vaan paha mieli.Nykysin en viikolla syö mitään hyvyyksiä vaan pyrin siihen et viikonloppuna vaan.Yleensä lauantaisin.Enkä töissäkään enää ota kahvitauolla mitään keksiä tai pullaa tai mitä ikinä siel onkin kun meillähän on siis joka päivä jotain.Nyt kun kerran viikos antaa luvan syödä kohtuuden rajois hyvää niin ei tuu viikollakaan himoa ottaa kun tietää et se päivä tulee kyllä.Katotaan jos jossain vaiheessa pääsis siitäkin kokonaan....tuskin mut olishan se hyvä.
Miulla pitää kalorit jäähä päivässä alle 1000 että laihtuisi. Ei ihan helppo hommaMä olen saanut pari kiloa pois pelkästään sillä että en syö mitä tahansa. Lisää rapsahtaa pois kun harrastan taas liikuntaa.
Mua ei...toistaseks. Vietiteltiin eilen viestikaverin kans ja vähän oli juttuu jos nyt viikonloppuna vihdoin nähtäis...eihän me oo 9kk nähtykään.Olis nähty varmaan jo tänää mut mä vähän pakitin kun olis siinä pari juttua niin ei oltas saatu olla rauhas.Katotaan nyt tuleeko siit loppujen lopuks näkemistä ollenkaan.Vinkkasin kyl et vois ottaa mut unikaveriksikin..jos haluaa...Mikähän alavire meitä naikkosia oikein valtaa, muakin ketuttaa tai ei ketuta vaan tuntuu pahalta ja on ikävä
En mäkään omista vakaa. Punnitsen joskus vanhemmilla.Mä en omista vaakaa.mua ahdistaa jos sellanen olis kun hyppäisin siinä kokoajan ja sit tulis vaan paha mieli.Nykysin en viikolla syö mitään hyvyyksiä vaan pyrin siihen et viikonloppuna vaan.Yleensä lauantaisin.Enkä töissäkään enää ota kahvitauolla mitään keksiä tai pullaa tai mitä ikinä siel onkin kun meillähän on siis joka päivä jotain.Nyt kun kerran viikos antaa luvan syödä kohtuuden rajois hyvää niin ei tuu viikollakaan himoa ottaa kun tietää et se päivä tulee kyllä.Katotaan jos jossain vaiheessa pääsis siitäkin kokonaan....tuskin mut olishan se hyvä.
No mutta tuohan kuulostaa hienolta Pie hauskaa ja hyvin se menee!Mua ei...toistaseks. Vietiteltiin eilen viestikaverin kans ja vähän oli juttuu jos nyt viikonloppuna vihdoin nähtäis...eihän me oo 9kk nähtykään.Olis nähty varmaan jo tänää mut mä vähän pakitin kun olis siinä pari juttua niin ei oltas saatu olla rauhas.Katotaan nyt tuleeko siit loppujen lopuks näkemistä ollenkaan.Vinkkasin kyl et vois ottaa mut unikaveriksikin..jos haluaa...
Ja tänää saunakaveri otti yhteyttä ja kyseli kuulumisia...kyseli että onko mulla joku mies kun musta ei oo kuulunu.
Eikähän se nyt haitta vaikka sillon tällön herkutteleekin...teilläkään ei oo ollu viime aikoina mitenkään helppoo siellä kun miehelläs on ollut silmävaivat ja sulla muut stressit..Joo,on toki makeaa tullu syötyä viime aikoina stressin aikana,mutta vaikka karsinkin pois,niin ei helposti lähde paino tippumaan.
Niinpä.Vanhemmiten se on vaikeempaa.Mut on se multa joskus onnistunut joten toivossa on hyvä elää.Mut ehkä tääkin on nyt tähän hetkeen ihan hyvä.Kesälomalta ku palasin töihin niin päätin että en töissä enää ota mitään niin jotenkin automaattisesti sit meni tohon et kerta viikossa.Mistä tahansa himosta totaalikieltäytyminen yleensä johtaa siihen, että sitten sitä asiaa himoitsee kahta kauheemmin jossain vaiheessa Mulla paras tapa mikä tehoaa kaikessa on pikkuhiljaa vähemmän...sitten jos jossain vaiheessa tuntuu ettei enää halua yhtään niin sitten on tehtäväkin suoritettu mutt jos mä lakkaan haluamasta jotain asiaa kertalaakista, vaikka kuin tekis mieli niin ihavvarmasti lankean vielä pahemmin jossain vaiheessa
Mä liikun töissä aikalailla. Työpäivänä tulee n.7000 askelta.Miulla pitää kalorit jäähä päivässä alle 1000 että laihtuisi. Ei ihan helppo homma
Mutta aina voi yrittää
No ei sitä vielä tiedä toteutuuko.Mutta kyllä mä sille aika suoraan latelin ajatukseniMitä tässä nyt enää voi hävitä kun olen sen menettäny jo ns.suhdemielessä.No mutta tuohan kuulostaa hienolta Pie hauskaa ja hyvin se menee!
Emmä välttämättä puhunut ees ruoasta tai herkuista kun mullahan se syömisen kanssa on vähän toisinpäin ne ongelmatNiinpä.Vanhemmiten se on vaikeempaa.Mut on se multa joskus onnistunut joten toivossa on hyvä elää.Mut ehkä tääkin on nyt tähän hetkeen ihan hyvä.Kesälomalta ku palasin töihin niin päätin että en töissä enää ota mitään niin jotenkin automaattisesti sit meni tohon et kerta viikossa.
Ai sä puhuit pervoista seksileikeistäEmmä välttämättä puhunut ees ruoasta tai herkuista kun mullahan se syömisen kanssa on vähän toisinpäin ne ongelmat
No enny mistään pervoista tai leikeistä..käänAi sä puhuit pervoista seksileikeistä
No seksistä kumminkinNo enny mistään pervoista tai leikeistä..kään
Jooh,miulla vaihtelee askeleet 5 tonnista 10 tonniin,riippuu onko työpäivä ja käykö viellä lenkillä / kaupassa vai onko vapaapäivä ja kipuja,sillon on vähemmän saa askeleitaMä liikun töissä aikalailla. Työpäivänä tulee n.7000 askelta.
Nyt ku jumppaan usein ja käyn kävelyllä niin eiköhän se siitä.
No joo,mutta tuntuu että jos yhtään syö jotain herkkua,niin paino ei putoa yhtään.Eikähän se nyt haitta vaikka sillon tällön herkutteleekin...teilläkään ei oo ollu viime aikoina mitenkään helppoo siellä kun miehelläs on ollut silmävaivat ja sulla muut stressit..
Mitäs sä oot syönyt tänään?No seksistä kumminkin