Terveppä terve ja moimoi! Sulle ja muillekin.Se on taas viikonloppu edessä.Erittäin hyvää päivää vaan kaikille
Moi. Mä näin susta unta yks yöPäivää
PäivääErittäin hyvää päivää vaan kaikille
*antaa kiukkusen suukon poskelle*
pus*antaa kiukkusen suukon poskelle*
Millasta? Olinko syömässä jääkaappia tyhjäksi?Moi. Mä näin susta unta yks yö
Ketuttaa yks asia.
Toisaalta aika erikoinen tapa kannustaa häneltä suaEilen puhuin hoitsulle,kun käytiin läpi nuo veriarvot & lääkitykset,että voisin/ haluaisin pudottaa viellä vähän painoa.
Niin muistutti siitä,että keski-ikäisen naisen on vaikea pudottaa painoa + viellä kun noi mun sairaudet& lääkitykset & kivut.
Joten enpä oo nuori enää
No jos vaikka 5-10 kg lähtis,niin hyvä,jos ei niin sitten ei.
Noh, mikä ?Ketuttaa yks asia.
Mikähän alavire meitä naikkosia oikein valtaa, muakin ketuttaa tai ei ketuta vaan tuntuu pahalta ja on ikäväKetuttaa yks asia.
Niin no, ehkä ajatteli kun oon jo 25 kg toissa vuonna pudottanut painoa, niin se riittää tai etten vaan ota liikaa paineita & tressiä painonpudotuksesta.Toisaalta aika erikoinen tapa kannustaa häneltä sua
Kyllä sä siihen pystyt vaikkei se helppoa oiskaan, sitä paitsi eihän se kaikilla tasan mee samalla lailla...iästä tai muusta riippumatta. Kokeile ihmeessä, voit hyvinkin huomata että onnistut
Halaus siulle myösMikähän alavire meitä naikkosia oikein valtaa, muakin ketuttaa tai ei ketuta vaan tuntuu pahalta ja on ikävä
Yks juttu mutta nyt ei ketutakaan. Asia järjestyi.Noh, mikä ?
Ei oo pakko kertoo,jos et halua.
Halauksia
Ota se kokeilu enemmänkin sellasena ruokaremonttina, juu tiiän en ole ihan oikea ihminen neuvomaan tähän tai sitten just oonkin kun oon tällanen remputtaja remppanen itekkinNiin no, ehkä ajatteli kun oon jo 25 kg toissa vuonna pudottanut painoa, niin se riittää tai etten ota liikaa paineita & tressiä painonpudotuksesta.
Kyl mä kokeilen ainakin,mutten ( toivottavasti ) stressaa