The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Eilen puhuin hoitsulle,kun käytiin läpi nuo veriarvot & lääkitykset,että voisin/ haluaisin pudottaa viellä vähän painoa.
Niin muistutti siitä,että keski-ikäisen naisen on vaikea pudottaa painoa + viellä kun noi mun sairaudet& lääkitykset & kivut. :unsure:

Joten enpä oo nuori enää :rolleyes::D
No jos vaikka 5-10 kg lähtis,niin hyvä,jos ei niin sitten ei. :cautious::sneaky:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Softy
Eilen puhuin hoitsulle,kun käytiin läpi nuo veriarvot & lääkitykset,että voisin/ haluaisin pudottaa viellä vähän painoa.
Niin muistutti siitä,että keski-ikäisen naisen on vaikea pudottaa painoa + viellä kun noi mun sairaudet& lääkitykset & kivut. :unsure:

Joten enpä oo nuori enää :rolleyes::D
No jos vaikka 5-10 kg lähtis,niin hyvä,jos ei niin sitten ei. :cautious::sneaky:
Toisaalta aika erikoinen tapa kannustaa häneltä sua :eek:
Kyllä sä siihen pystyt vaikkei se helppoa oiskaan, sitä paitsi eihän se kaikilla tasan mee samalla lailla...iästä tai muusta riippumatta. Kokeile ihmeessä, voit hyvinkin huomata että onnistut :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Softy
Toisaalta aika erikoinen tapa kannustaa häneltä sua :eek:
Kyllä sä siihen pystyt vaikkei se helppoa oiskaan, sitä paitsi eihän se kaikilla tasan mee samalla lailla...iästä tai muusta riippumatta. Kokeile ihmeessä, voit hyvinkin huomata että onnistut :)
Niin no, ehkä ajatteli kun oon jo 25 kg toissa vuonna pudottanut painoa, niin se riittää tai etten vaan ota liikaa paineita & tressiä painonpudotuksesta. :unsure::D

Kyl mä kokeilen ainakin,mutten ( toivottavasti ) stressaa
 
Niin no, ehkä ajatteli kun oon jo 25 kg toissa vuonna pudottanut painoa, niin se riittää tai etten ota liikaa paineita & tressiä painonpudotuksesta. :unsure::D

Kyl mä kokeilen ainakin,mutten ( toivottavasti ) stressaa
Ota se kokeilu enemmänkin sellasena ruokaremonttina, juu tiiän en ole ihan oikea ihminen neuvomaan tähän tai sitten just oonkin kun oon tällanen remputtaja remppanen itekkin:notworthy::oops:
Eli unoha sana dieetti ja karsit ruokavaliosta vaan pois ne haitalliset mitkä lihottaa tai ainakin puolitat niiden syömisen viikottain ja korvaat karkit hedelmillä ja proteiinilla jne...sä onnistut kyllä(y)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä