vierailija
Olet vitun ärsyttävä bitch!Sua ainakin tuntuu edelleen kiinnostavan
Olet vitun ärsyttävä bitch!Sua ainakin tuntuu edelleen kiinnostavan
Kolesteroliarvot? Naisella ne saa olla ihanmitävaanMoikkelis
Kotona & nyt kahvia
Ei ollu mun oma hoitaja paikal mutta oli toi sijainen ihan kiva.
Arvot ok tai hyvät. Kolesteroli oli hyvin laskenyt ja verenpaine ja verensokeri hyvät. Pitkäverensokeri pikkuisen koholla mutta rajoilla kuitenkin.
Lääkitys pysyy samalla tasolla eikä mitään moitittavaa & saarnaa tullut
Oho, ei kuulosta kivalta. Meniks ohi jo? Voisko ne olla jotain kylmä aaltoja?Mulle tuli joku ihan kamala vilu-kohtaus! Ja sattui milloin minnekin. Kipu siirtyi vasemmasta ohimosta nilkkaan ja välillä jalkaan ja sit kolotti jokaikistä kohtaa ja ei oo ikinä ollut niin kylmä.
Kyyhötin kolmen viltin alla lämpömittari apunani ja toivoin että ois olllut joku ihmeparantaja kelle soittaa. Melkis tilasin ambulanssinkin.
Jonkinsortin reuma tai kilpirauhanen alkoi taas temppuilla tai kai vaihdevuosioireetkin voisivat moisen aiheuttaa?
Hieno homma kaisMoikkelis
Kotona & nyt kahvia
Ei ollu mun oma hoitaja paikal mutta oli toi sijainen ihan kiva.
Arvot ok tai hyvät. Kolesteroli oli hyvin laskenyt ja verenpaine ja verensokeri hyvät. Pitkäverensokeri pikkuisen koholla mutta rajoilla kuitenkin.
Lääkitys pysyy samalla tasolla eikä mitään moitittavaa & saarnaa tullut
Höh,mikä lie mokoma.Mulle tuli joku ihan kamala vilu-kohtaus! Ja sattui milloin minnekin. Kipu siirtyi vasemmasta ohimosta nilkkaan ja välillä jalkaan ja sit kolotti jokaikistä kohtaa ja ei oo ikinä ollut niin kylmä.
Kyyhötin kolmen viltin alla lämpömittari apunani ja toivoin että ois olllut joku ihmeparantaja kelle soittaa. Melkis tilasin ambulanssinkin.
Jonkinsortin reuma tai kilpirauhanen alkoi taas temppuilla tai kai vaihdevuosioireetkin voisivat moisen aiheuttaa?
Ei saa olla mitä vaan. Mulla oli aiemmin liian korkeallaKolesteroliarvot? Naisella ne saa olla ihanmitävaan
Minne se Littoistenjärvi laskee?????Öh.
Tummempi Veikko-olut mulla.
Jep,niin on.Hieno homma kais
Aloititko lääkityksen silloin?Ei saa olla mitä vaan. Mulla oli aiemmin liian korkealla
Höh,mikä lie mokoma.
Flunssa/ influenssa voi myös tehä.
Miksi kysyt ?Aloititko lääkityksen silloin?
Mä menen maanantaina ellei olo tuu normaaliksi.Minne se Littoistenjärvi laskee?????
Huh, mikä mielleyhtymä, mut sun täytyy mennä heti lääkäriin. Ihan tosi!
Vai oliko siinä Veikko-olusessa askorbiinihappoa? Mene heti niin ehtivät ottaa kokeita... Yölisillä ei semmosia kukaan taida enää tehdä?
Ok, inhottavaa tuomoset oireet.Itseasiassa se tuntui just samanlaisen amalata kuin influessan alkupäivänä. Mutta kun se meni ohi. Ei oo enää kuin kolotusta (toki pronaxen taisi auttaa) ja armoton hiki.
Kiitos, en mie ehdi kaikkea tarkistelemaan, mut kotimainen vilja on surkeeta - niin myös hanavedetkin. Laittaisitko sen oluen tuoteselosteen joskus? Panimohiiva ainakin saa aikaan hirveet kouristukset mahaan, parista desistä yhtä kokeiluolutta, mut voihan se olla muukin syy..Mä menen maanantaina ellei olo tuu normaaliksi.
Littoistenjärvi laskee kenties siihen Kaarinan edessä olevaan lahteen? Enkä mä käynyt eilen edes uimassa kun vesi on taas kamalan alhaalla.
Kysy vasiten, mistä niiden vesi otetaan. Humala ei ole syynä jos ei ole homehtunut, mutta glyfosaattijäämiä ON viljassa paljon ja ne vaikuttaa vaikkei tietäisikään miten. Torajyvää kans voi olla...Vesi, ohramallas ja humala.
Miten uskalsit tuollaista ottaa ilman lääkärin määräystä? Kävit vasta hammaslääkärissä--- paraniko kaikki vai olisiko äitynyt joku operaatiosta? Älä ota lisää sitä, jos se oli tämä valmiste:Ei oo enää kuin kolotusta (toki pronaxen taisi auttaa) ja armoton hiki.
Miten uskalsit tuollaista ottaa ilman lääkärin määräystä? Kävit vasta hammaslääkärissä--- paraniko kaikki vai olisiko äitynyt joku operaatiosta? Älä ota lisää sitä, jos se oli tämä valmiste:
"Yliannostuksen oireina ovat yleensä pahoinvointi, oksentelu, mahakivut, tokkuraisuus tai kouristukset.
Aikuisilla on kuvattu 5–25 g:n yliannoksia, joista ei ole aiheutunut erityisiä haittavaikutuksia, mutta joillekin jo 6–12 g: yliannokset ovat toisille aiheuttaneet vakavan myrkytystilan (metabolinen asidoosi, munuaisten vajaatoiminta, kouristukset, apnea, keskushermostolama).
Potilaalle annetaan lääkehiiltä imeytymisen estämiseksi ja enterohepaattisen kierron katkaisemiseksi. Muilta osin yliannostuksen hoito on supportiivista.
Naprokseeni ei dialysoidu, mutta hemodialyysillä voidaan nopeuttaa naprokseenin päämetaboliitin 6–O–demetyylinaprokseenin eliminaatiota. H2-salpaaja- tai protonipumpun estäjälääkitystä tulee harkita ruuansulatuskanavan komplikaatioiden ehkäisemiseksi". Mahvaivoja siis odotettavissa? Vatsansuojalääkettä ei ole olemassakaan, jos tarkoittaa jotakin sellaista. ÖRKS!
Ok. Koita sitä kurkumaa niihin kolotuksiin, kun sulla onNiin siis ton putelin kyljessä lukee mun nimeni. Minulle se on määrätty. Ja paljon parempi kuin burana. 500 milligrammaa auttoi ikäviin kipuihin. Ja mä todellakin olin kipeä ENNEN kuin otin sitä. Edellisestä napista on reilu viikko aikaa.
Mä syön melkis joka päivä kurkumaa jossain muodossa. Mutta joo. latte voii kelvata just nyt.Ok. Koita sitä kurkumaa niihin kolotuksiin, kun sulla on
Olis kiva tietää, auttaako yhtään... Vaikutus alkaa vasta 20 min jälkeen eikä heti.