Juuri näinNin niin, apinanraivolla kirjotit siellä kuitenkii
Juuri näinNin niin, apinanraivolla kirjotit siellä kuitenkii
Nyt ei tuituit autatui tui
Ite saatana olis hiljaisempi.Onneks oli vaan pienlentisikka eikä ite saatana
Entäs tiu tiu?Nyt ei tuituit auta
Paitsi jos se lentää sillä lentsikalla ja sillä on on dildo persiissä.Ite saatana olis hiljaisempi.
Oottekste softyn kanssa naapureita??Onneks oli vaan mun pieni musta mamba dil....surrraaja pörrääjäni eikä ite saatana
stevenin lihadildo.tai sitten naapurin dildo..
Se on sit Epek.Paitsi jos se lentää sillä lentsikalla ja sillä on on dildo persiissä.
Ai 20 munaa Eiku 40!Entäs tiu tiu?
Varmaan kun naapurista kuuluu usein panoääniäOottekste softyn kanssa naapureita??
joka surraa tinkun *piipissä*?stevenin lihadildo.
Ai 20 munaa
ahahahaha ensimmäinen kerta elämässä kun kurlaan suuni kivennäisveelläVarmaan kun naapurista kuuluu usein panoääniä
Kaksi kertaa tiu on neljäkymmentä (40) munaaAi 20 munaa
Mun piipissä? Mikäs hitto mun piippi onjoka surraa tinkun *piipissä*?
Korjasin jo perkele,ei tarvi neuvoa.Kaksi kertaa tiu on neljäkymmentä (40) munaa
Kaksi kertaa tiu on neljäkymmentä (40) munaa
Hups, kerkesit itekki jo korjata
Korjasin jo perkele,ei tarvi neuvoa.
NörttiKaksi kertaa tiu on neljäkymmentä (40) munaa
Hups, kerkesit itekki jo korjata
Hei, voiko näitä biisejä laittaa ilman selostuksia?
PahoitteluniKorjasin jo perkele,ei tarvi neuvoa.
Voi tinku tinku, sillä rakkaalla lapsella on niin monta nimeä etten ees tiiä mistä alkais..*ottaaa ryhrikkään asennon ja rykii* pimppi,pimpero,lemmenkolo,salainenpuutarha, pimppa..loput on niin tuhmia etten mä sellasia käytä ees suuttuessa..no ok, kesken kiiman voin jotain lipsaista suustani ulos mutta nyt ei olekaan se hetkiMun piipissä? Mikäs hitto mun piippi on
Älä nyt kesken kaiken puhalla sitä suustas ulos, se on vähän niinkuin ei jeppis hommaVoi tinku tinku, sillä rakkaalla lapsella on niin monta nimeä etten ees tiiä mistä alkais..*ottaaa ryhrikkään asennon ja rykii* pimppi,pimpero,lemmenkolo,salainenpuutarha, pimppa..loput on niin tuhmia etten mä sellasia käytä ees suuttuessa..no ok, kesken kiiman voin jotain lipsaista suustani ulos mutta nyt ei olekaan se hetki