Eli se raastinrautahinkkaus ei ollutkaan ihan puusta vedetty juttu ...Kauhee hypetys aikanaan tosta elokuvasta ja tossako se oli...joo,o.
Eli se raastinrautahinkkaus ei ollutkaan ihan puusta vedetty juttu ...Kauhee hypetys aikanaan tosta elokuvasta ja tossako se oli...joo,o.
Vieläkö sää mietit sitä leffaa? Ilta on vielä nuori, mene eteenpäin ja strippaa meille ja tanssi vaikkapa tämän tahtiin keskellä pöytää:Kauhee hypetys aikanaan tosta elokuvasta ja tossako se oli...joo,o.
*ufopääkkönen*Tokkopa semmosta voi antaa jota ei ole..
Mä pyysin kisua läpsimään sua persiille, eiks sulla ole etes sitä?Tokkopa semmosta voi antaa jota ei ole..
No antaa tulla, pieksekää sitte perseellekki kele.Mä pyysin kisua läpsimään sua persiille, eiks sulla ole etes sitä?
Nin niin, apinanraivolla kirjotit siellä kuitenkiiUnohtu hymiöt niin tässä perään ne:
Ettettä luule et ihan, IHAN, tosissani laitoin ton.
Saat anteeksi, nyt sitten strippi söy meille kiitosNo anteks kauheesti kun luulin et siinä olis kunnolla jotain äksöniä.
Kiitos ja anteeks.
Rippaa ihan ite vaanSaat anteeksi, nyt sitten strippi söy meille kiitos
No ei kun mä kattelen tota sarjaa..Joo kiitos vaan...kisu lähti ni muutki lähti. Öykei
Nimenomaan perseessä.No antaa tulla, pieksekää sitte perseellekki kele.
Ei tunnu missää. Paitsi perseessä..
Seli seliNo ei kun mä kattelen tota sarjaa..
Kukas se siellä on hereillä?Nimenomaan perseessä.
tai sitten naapurin dildo..Saatana heräsin. Tais olla pienlentokone joka mölis äsken.
Onneks oli vaan pienlentisikka eikä ite saatanaSaatana heräsin. Tais olla pienlentokone joka mölis äsken.