Ostetaan Rättikselle oma kuukuppi...tai kolme, voi laittaa kaks sieraimiinsa ja yhen sinne minne aurinko ei pa...ai niin mun piti olla kilttiJep,en miekään siis kuukuppia
Ostetaan Rättikselle oma kuukuppi...tai kolme, voi laittaa kaks sieraimiinsa ja yhen sinne minne aurinko ei pa...ai niin mun piti olla kilttiJep,en miekään siis kuukuppia
Että ketäkä?" Rutistaa & paijaa pääkköstä"
Mulla on ainakin rättipäivät menossa...emmä noista kahdesta tiiä mikä heillä on menossa
Mulla alkoi eilen.Mulla on kans tai ainakin alkamassa
Jotenkin oudolla tavalla södeeMulla alkoi eilen.
Samassa taloudessa asuvilla kuullemma voi olla samaan aikaan. Mutta että meillä ketjulaisilla.
Ei vaiskaan. Mulla ei ole mitään kenenkään kanssa.Okei, no ei sitte.
..ai ettäkö..jotenkin erikseen kilttikiltti...kun siis etkös sää sitä jo oo? Kun esimes annat Rättikselle uusia testing testing- virikkeitä(varsin nappaa kokeiluun tuon kuukuppitsydeemin) ja silleen...Ostetaan Rättikselle oma kuukuppi...tai kolme, voi laittaa kaks sieraimiinsa ja yhen sinne minne aurinko ei pa...ai niin mun piti olla kiltti
Ei vaiskaan. Mulla ei ole mitään kenenkään muun kuin Elenan kanssa.
Nii-i...mä olen tosi tosi kilttikiltti.....ai ettäkö..jotenkin erikseen kilttikiltti...kun siis etkös sää sitä jo oo? Kun esimes annat Rättikselle uusia testing testing- virikkeitä(varsin nappaa kokeiluun tuon kuukuppitsydeemin) ja silleen...
Viikonloppu menee kotona ollessa.Kun lähdette illalla baariin niin muistakaa rintaliivit!
Ne nostaa langenneet ja yhdistää eronneet.
Aijaa*tuhahtaa* että tää kööri ja kokoonpano ei oo mittään vai...ikinäkoskaanmilloinkaan en kelpaa mihinkään mukaan*mutruhuuleilee**pikkusesti*Ei vaiskaan. Mulla ei ole mitään kenenkään kanssa.
Ole sä kiltti niin mä voin..Ostetaan Rättikselle oma kuukuppi...tai kolme, voi laittaa kaks sieraimiinsa ja yhen sinne minne aurinko ei pa...ai niin mun piti olla kiltti
Niin ootkiikiiNii-i...mä olen tosi tosi kilttikiltti...
Aijaa*tuhahtaa* että tää kööri ja kokoonpano ei oo mittään vai...ikinäkoskaanmilloinkaan en kelpaa mihinkään mukaan*mutruhuuleilee**pikkusesti*
..ovelasti ninjailla?Ole sä kiltti niin mä voin..
No ehän mä sillon kiltti oo vaan sillon pitää olla tuhma Tai no voishan sitä kokeilla olla kiltillä tavalla tuhmaOle sä kiltti niin mä voin..
Nii, kumminkin ninjailis sängyn alla kun toinen yrittäis kilttinä olla peppu sopivasti tarjolla pienelle ''piiskaamiselle''..ovelasti ninjailla?
Musta nahka-asu päällä...ovelasti ninjailla?
Mä en sellasta silikonikrääsää sisääni suostu ottamaan
Enkä mä
Iteasiassa ajatuski sattuu...
Jep,en miekään siis kuukuppia