The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Arvaapas vaan mitä oon tänä päivänä teheny:rolleyes::love:...?

Ja moi :)

Lämpimän lempeetä perjantaita sulle ja laskeutumista viikonloppuun.


...et arvaa kuitenkaan, joten mä kerron. Mun keltaset kumpparit on ollu tosi häpihäpi. Vesisade ja lätäköt :love:...tää hörhö tyksii:)


...vaikka nyt oonkin ihan kalikali:barefoot:
 
Arvaapas vaan mitä oon tänä päivänä teheny:rolleyes::love:...?

Ja moi :)

Lämpimän lempeetä perjantaita sulle ja laskeutumista viikonloppuun.


...et arvaa kuitenkaan, joten mä kerron. Mun keltaset kumpparit on ollu tosi häpihäpi. Vesisade ja lätäköt :love:...tää hörhö tyksii:)


...vaikka nyt oonkin ihan kalikali:barefoot:
Pitäs kanssa ostaa kumpparit, mutta en kyllä keltasia tai muita kirkkaita värejä osta lällätiläälää :p Musta sen pitää olla mustaa, ihan niiku muukin pukeutuminen:love::barefoot::geek:

Mutta lätäköissä loiskiminen on kyllä:love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja FreezeCat
Pitäs kanssa ostaa kumpparit, mutta en kyllä keltasia tai muita kirkkaita värejä osta lällätiläälää :p Musta sen pitää olla mustaa, ihan niiku muukin pukeutuminen:love::barefoot::geek:

Mutta lätäköissä loiskiminen on kyllä:love::love:
Mullapas on mustatkin kumpparit lälläspyy*pärrää kielensä lämpimäksi*, ihanan pitkävartisetkin että niillä voi roiskutella syvissäkin lätäköissä tai kunnolla rymistellä ryteiköissä :)

Mutta noi keltaset on kyllä ihunat*huokailee*:love:

Onneks noita värejä on kuitenki paljon, niin ei tartte vängätä joten ota sä vaan se musta haltuun :)...muuten ootkin kivan värikäs tyyppi:love:
 
Mullapas on mustatkin kumpparit lälläspyy*pärrää kielensä lämpimäksi*, ihanan pitkävartisetkin että niillä voi roiskutella syvissäkin lätäköissä tai kunnolla rymistellä ryteiköissä :)

Mutta noi keltaset on kyllä ihunat*huokailee*:love:

Onneks noita värejä on kuitenki paljon, niin ei tartte vängätä joten ota sä vaan se musta haltuun :)...muuten ootkin kivan värikäs tyyppi:love:
:p :p *pärrää ja pörrää takasin* :D:love:
 
Suklaaorgiat :rolleyes::whistle::unsure:
Tein suklaaöverikakun ja täytettä jäi tähteelle :p:unsure:
Nyt sitä on suupielessä, sormissa ja kämmenessä ja ranteessa o_O:eek::oops:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä