Hirveetä ps..
mihin sie karkaat..? Elä kauheen kauas kuitenkaan...
mihin sie karkaat..? Elä kauheen kauas kuitenkaan...
Mä karkaan kohta Nukku-ukkelin potkimana unikuville, ihan pikkusesti tässä oon...suihkun kylmänä ja kikkurapääkkönen märkänä ja taijan laittaa tuplavillasukatkin...
Osta mieluummin kivennäisvettä.Oon kuullu, että vodka on hyvä aamujuoma.
Oon aina ottanut brandyä aamulla, mutta nyt ostin vodkaa.
Pittää kattua onko se yhtään parempaa.
Ai...mikä/kuka Höh lähti?
Höh lähti aikasemmin kuin piti...enkä enää ees muista mitä tohon piti vastata
Ei oo, ihan yhtä pahhaa se on kuin toinenkinOon kuullu, että vodka on hyvä aamujuoma.
Oon aina ottanut brandyä aamulla, mutta nyt ostin vodkaa.
Pittää kattua onko se yhtään parempaa.
Niin toi aikasempi viesti lähti liian aikasin ja unohin kirjottaa siihen mitään ja sitten unohin mitä siihen piti ees kirjottaaAi...mikä/kuka Höh lähti?
Ja taijanpa kuule, kun tuntuu siltä, ottaa sut kainaloiseks hetkoseksi ja halirutistaa*ottaa kainaloiseksi ja halirutistaa*....
Elä huoli, sitä sattuuNiin toi aikasempi viesti lähti liian aikasin ja unohin kirjottaa siihen mitään ja sitten unohin mitä siihen piti ees kirjottaa
Vähän liikaa ajatuksia ja mietittävää
No jaa...kai ne joku päivä vielä voi sitäkin ollaElä huoli, sitä sattuu
..toivottavasti edes hintsusesti on kivoja ne ajatukset ja mietinnät*varovasti peukuttaa*
*halaa*No jaa...kai ne joku päivä vielä voi sitäkin olla
Ei nyt viithi kun eilen alkoi menkat ja sattuu jo pelkkä ajatuskin.Anthakee römpsää
Okei, mutta mitä minä tuolla vodkaa teen.Osta mieluummin kivennäisvettä.
aa kyllä on, mutta kaakaosta ja kahvistakin saan päänsärkyä.Ei oo, ihan yhtä pahhaa se on kuin toinenkin
Jos sulla on aamulla aikaa, niin teepä ihunan lämmin ja hemmotteleva kaakao kermavaahdolla...mutta varo sitä kermavaahdon vatkaamista varsinkin jollain sähkövatkaimella, se on sotkullista...
Kaada viemäriin.Okei, mutta mitä minä tuolla vodkaa teen.
Olisin maininnut pari tuntia aikaisemmin.
Jos antaisin sen köyhille? Hyväntekeväisyyteen?Kaada viemäriin.
No sitten joku pirtee hedelmämehu. Ei mistään purkista vaan ihan ite omin kätösin puristettua tai jos sulla on mehulinko, niin sinne vaikka omppua ja porkkanaa niin johan hellii olotilaaAik
aa kyllä on, mutta kaakaosta ja kahvistakin saan päänsärkyä.