3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

Hei @Kicumisu Kiva kuulla sustakin vaikka kurjaa tietysti, ettet ole päässyt vielä odottavien puolelle. Tsemppiä tutkimuksiin, että löytyisi ongelmiin joku helposti korjattavissa oleva syy!

Meilläkin se kahden vuoden rajapyykki häämöttää kuukauden päässä, ja samoihin aikoihin osuu myös tuulimunaraskauden laskettu aika. Mehän on jo suurin osa tutkimuksistakin ehditty tekemään, muttei ole löytynyt mitään syytä.

@Adiela88 Tsemppiä kans gynevisiitille, jospa sitten saisi uuden kierron alkuun!

@Abby87 Mun käsittääkseni ei pienen flunssan tms. pitäisi vaikuttaa suuntaan tai toiseen, eri juttu sitten korkea kuume tms. Mullakan pamahti kesälomalla ovisplussa kesken jonkin ruokamyrkytyksen, ja kun satuin käymään myöhemmin ultrassa niin olin kuitenkin ovuloinut ihan ajallaan.

Täällä jo oletettu dpo14 ja testit negaa negan perään. Tässä alkaa tuntea itsensä jo vähän sekopäiseksi kun tihrustelee testejä eri valoissa ja joka kulmasta ja 10 minuutin välein ja vielä kerta kiellon päälle testin kuivuttua :oops::rolleyes:. Vielä ei ole näkynyt tuhrua jota mulla on yleensä muutama päivä ennen tädin vierailua. Laskelmien mukaan tädin pitäisi tulla jo huomenissa, jos ovis tosiaan oli plussaa seuraavana päivänä, mutta en ole ollenkaan varma oliko... Ärsyttävää.

Mul on nyt ollu keskiviikosta asti tätä samaa nää testit. Ehkä mä oon vielä liian ajoissa, kun edellinen kierto kesti sen 40 päivää, niin jos sama jatkuu, niin sithän ovis ois vasta kp26. Ja siihen on kuitenki melkein 10 päivää. Vaan sitä toivoo, että kierto ois normalisoitunut/lyhentynyt ja sit oviskin tulis nopeammin. Mut en mä voi kyllä testata yli kahta viikkoa putkeen. Nää on uusia testejä, ehkä nää sit antaa läpi kierron haaleeta. Haaveilen tollasista viivoista ku @Abby87 on saanut. :LOL:
Kauheen kauan kestää nää yrityskierrot! Tekis mieli jo kiroilla. :ROFLMAO:

Attachments

Mulla antaa haaleeta viivaa muun ajan kierrosta, aina niissä näkyy vähäsen viivaa, eikä tarvitse edes tihrutaa et näkyis :D .
Mulla tuli tuo vahvaplussa nyt kp 15/28, eilen oli kanssa vähän näkyvillä selkeämpää, mutta tänään tuli kontrolliviivaa selvästi vahvempana.

Mulla antaa haaleeta viivaa muun ajan kierrosta, aina niissä näkyy vähäsen viivaa, eikä tarvitse edes tihrutaa et näkyis :D .
Mulla tuli tuo vahvaplussa nyt kp 15/28, eilen oli kanssa vähän näkyvillä selkeämpää, mutta tänään tuli kontrolliviivaa selvästi vahvempana.
Okei, ku mulla ei tullu aiempiin testeihin mitään muulloin ku oviksen lähellä kontrollia haaleempi viiva. Niin onkohan se tän uuden testin ominaisuus, et antaa vaan paikkaa tms. No, aloitan uuden testailun joskus kp20 paikkeilla!
Tuo systeemi on kyllä ihan hyvä, että säästää testit ja merkkaa päivät. Ehkä mä kokeilen sitä!

Hieno lottorivi @Abby87, toivottavasti tulee ns. täysosuma :)

Onnea matkaan kaikille muillekin!

Terkkuja sohvanpohjalta, sain jostain syksyn ekan flunssan joka on lajissaan aika ärhäkkä.

Ovistestejä oon tehnyt, joka päivä vaan haalea viiva, joka näyttää vielä olevan haalistumaan päin. En tiedä tarkoittaako, että tässä kuussa en vaan ovuloi, vai tuleeko ovis myöhemmin, jos tämä kierto olisikin pidempi. Myöhempi olisi siinä mielessä kivempi, että tää flunssa estää tällä hetkellä kaiken lapsentekoon viittaavan, kun olo on niin järkky.

18.9.2017

***Lisäys- ja muutospyynnöt listaan punaisella, kiitos!​
Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

Shuubiduu..........31v.......kp 59/30..............yk 8...........luomu
Abby87...............30v.......kp 15/28...............yk 3..........luomu
_kiki_..................34v......kp 27/28...............yk 2...........luomu
Lallastiina............36v......kp 27/28?........yk 4 (tm jälk.)..luget
Ihanapa..............29v......kp 20/29-31..........yk 15.........
histamiinihepo....30v.......kp 17/30-40..........yk 3...........luomu
Atvk87................30v.......kp 16/?..................yk2...........luomu
Genmaicha..........34v......kp 14/~28..............yk 2.......luomu
hill4.....................37v.......kp 12/26-29...........yk 11...........lz

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget/lutinus, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, b=bemfola, or=orgalutran

Taustalla:
Kicumisu, Iitukka81, Pikkumyy0285, janna83, Sonara, Keinuilija, Muruhaave, Shih, Mimm1, Vauvakuume85, Ingaliini, Ihanapa

Plussanneet 2016 ja plussauspäivät:

PikkuPöllö..........32v...........yk 7..............23.1.
Sekopuolinen..........................................22.3.
Lillans.................37v.........yk2(13)..........3.
Särki...................31v.........yk 1...............29.4.
Sonara................37v.........yk11..............31.5. (biokemiallinen)
Piinamiina...........34v.........yk3................28.5.
Mustikk4.............28v.........yk19..............21.6. 1.IVF/tuoresiirto
Sonara................37v.........yk12.............29.6. (tuulimuna)
hill4....................36v...........ya 4/16.........luomu (keskenmeno)
Maya.................31v............ yk 1..............luomu
Liinu_................3xv............yk 3..............luomu
mamihaave.......33v...........yk 6..............luomu
miu84................32v..........ya 11/13........2.11. luomu
BlackCat........................ya 1/14..........26.12. 1.ICSI/tuoresiirto
ReiRei85...........31v.......yk 6................

Plussanneet 2017 ja plussauspäivät:
Sinikukkanen......34v..........yk18.............7.2. 1. PAS
Lallastiina...........35v..........yk17.............7.2. luomu (tm)
Avokado83.........34v.....ya01/16…........19.2. luomu
Taaartsan............35v........yk2................6.4. luomu
Miinula................32v.........yk13.............10.5. luomu
MamaBlue..........38v.........yk12.............14.5. lz
Maaria1980........37v.........yk3/8...........29.5. luomu
SannuB...............33v.........yk5...............1.6. luomu
IinesAnkka82.....34v..........yk7..............20.6 luomu
Risukko..............29v.........yk3..............28.6. luomu
Mamushka.........32v..........yk6.............11.7. luomu
Jesy....................34v.........yk2.............18.7. luomu
Sano Pirkka........34v........yk10.............30.6. luomu
Suziella...............35v........yk1...............26.8. luomu
ToukkaHaave87..30v........yk9................1.9. lz+b+pr+t
Vesinokkaeläin....31v........yk2..............10.9. luomu

Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.

• Tykkää
Reactions: atvk87
Kauheet alavatsakivut. Tuntuu oikeastaan siltä et jotain ois tosi huonosti vaginassa. Mulla tuli kerran kesällä seksin aikana sellanen ihan jäätävä kipukohtaus, mikä lamaannutti ihan täysin ja haukoin vaan henkeä ja tuskanhiki valui ja mies kyseli et soitetaanko ambulanssia. Se meni sit tunnissa ohi ja myöhemmin luin, että kyse ole ilmeisesti kystan puhkeamisesta. Nyt on vähän samantyylinen kipu, mutta ei niin voimakas. Tuntuu vähän huonolta, mutta pystyy kuitenkin toimimaan. Alkoi kun nousin päiväunilta iltapäivällä.
Yritin sit googlailla noita asioita, mut en tullu viisaammaksi. Nyt tietenkin toivon, että toivottavasti mulla ei ole endoa!
Mulle tehtiin kolmekymppistarkastus keväällä, siinä oli normaali tutkimus, mutta en tiedä näkyiskö mitään ilman ultraa muutenkaan? Tosin sain kutsun tulla vuoden päästä uudestaan, kun oli jotain pientä sanomista papa-kokeessa, mutta ei mitään hälyttävää. Muutosastetta kirjeessä ei lukenut.
Mitähän tässä ajattelis. (n)

Tosi ikävän kuuloista kipuilua @atvk87 :(
Ootko harkinnut gynevisiittiä? Toisaalta voisi kuvitella, että sun kevään tarkastuksessa olisi huomattu, jos olis jotain, mutta voi tosiaan olla että ultralla näkis paremmin. Kystat (jos kyse olisi niistä) voi mun käsittääkseni olla ihan harmittomiakin (miinus mahdolliset kivut) mutta varmaan mietityttää, kun ei tiedä mistä on kyse. (n)

Täällä flunssa jatkuu ja sain tänään ovistestiin hieman eilisestä tummemman viivan. Ei tulkintaohjeen mukaan positiivinen tulos kumminkaan. Pelottavan hyvin oon päässyt tähän himotestaajan fiilikseen, testi oli suurinpiirtein ekana aamulla herätessä mielessä :D Varmaan johtuu siitä, että testaamalla saa illuusion siitä, että tekee raskautumisen eteen jotain...

• Tykkää
Reactions: Adiela88 ja atvk87
@Genmaicha eiköhän se oo juuri sitä! Ihan kun sais jotain enemmän aikaan, vaikkei niillä testeillä raskaudu yhtään sen paremmin tai nopeammin.
En oikeastaan vielä ollu harkinnut käyntiä sen ekan jälkeen, mutta nyt tää toka sai miettimään ja googlettamaan enemmän. Ei mennyt kipu ohi edes yön aikana, otin aamulla panadolia, että pääsin liikkeelle. Aloin miettiä, että oisko sit itsestään vaikka revähtäny joku sisävatsalihas tai jotain. Omituista touhua!

@Genmaicha Mäkin siirryin tosi nopeesti " himotestalijoiden" joukkoon, vaikka aluksi ajattelin et vähän vaan tsekkailen omia tuntemuksia oviksen suhteen. Eihän siitä mitään tullut. :whistle:

@atvk87 Käy ultrassa! Ei siis sillä että välttämättä olis mitään vakavaa, muta oman mielenrauhan takia. Mä oon tiennyt aina et mulla on PCOS, joten olen osannut suhtautua johonkin munsarjojen kivistyksiin koska tiedän syyn. Oon silti aina miettinyt et mitenköhän paha tilanne on ja ovuloinko ollenkaan. ( Kuinka rakkulaiset munasarjat on). Eilinen ultraus toi asiaan rutkasti selkeyttä.

Eilen oli siis Gyne ja selitin tämän tilanteen. Sanoin että oli jotkut omituiset tuhru menkat jossain vaiheessa ja epäili että saattoivat siis olla ihan menkat menkat, mutta oli ovuloimaton kierto. Toivoin että ultraisi koska sitä ei oo koskaan tehty. Rakkuloita löyty kummastakin munasarjasta- mikä ei ollu mikään yllätys. Vasen on kuulemma aika vähä rakkulainen, oikeakaan ei oo " paha" vaikka rakkuloita onkin. :notworthy:.

Sanoi vielä että kohdussa on paksu limakalvo. Saattaa johtua siitä et menkkoja ei oo tullut, tai ne on just tulossa, tai sit oon raskaana. Käski tehdä raskaustestin vielä vloppuna, muuten voisin alotella terolutin. (y)

20170920_073208.jpg

Tein sit aamulla testin ja voitte vaan kuvitella mun ilmeen! Oli pakko tarkistaa et kai otin raskaustestin enkä ovulaatiotestiä :ROFLMAO:. Mitä? Missä ihmeen välissä mä oon ehtinyt raskautua. Kauheeta pikakelausta muutamat päivät oireiden suhteen. Laskin että ois vasta dpo 12 joten ei ihme ettei ultrassa siis näkynyt muuta. Syytin miestäkin eilen liiasta mausteesta ruoassa kun oli koko ajan jano :ROFLMAO:

No mut päivä kerrallaan. Oon kyllä niin pessimisti ei pety tän asian suhteen, mut tietenkin kovasti toivon et pikkuinen pysyis matkassa. :love:

@atvk87 Mä en koskaan tainnutkaan muuten laittaa itteäni listalle. :eek: Tarkoitus oli kyllä. Mies oli pöllähtänyt, aamulla gynelle saamaan kiertoa kuntoon ja seuraavana päivänä vauvanbodyn kanssa kertomaan että raskaana ollaan. :ROFLMAO: Mies ei kyllä varmaan sitä ymmärrä ennen ultraa tai kun vatsa konkreettisesti kasvaa.

Mä en oikein tiedä oliko tää yk 1 vai yk 2. Luulin olevani jo yk 2, mutta nyt paljastukin että se tuhruilu olikin menkat ja sen jälkeen me virallisesti ollaan " yritetty" - kyllä tää sellasta hakuammuntaa on ollu :LOL:

Piina viikot puolivälissä ja viikon päästä vois jo testailla :D suht nopeasti aika kuluu, kun kaikkea touhua tässä välissä. :)
Turvottaa kamalasti ja pari päivää nyt nippaillut alavatsaan, ihan kuin joku sukkapuikolla tökkis.

• Tykkää
Reactions: atvk87

Yhteistyössä