Luin yön Jalluja ja Kalleja ja Rattoja, aika salattua puuhaa. Nyt päässä pyörii vaan tissit ja pimpit.
Kanttarellit sulatin ja haistoin ja ruokaan meni.
Illalla tai huomenna näkee kannatiko syödä
Luin yön Jalluja ja Kalleja ja Rattoja, aika salattua puuhaa. Nyt päässä pyörii vaan tissit ja pimpit.
Kanttarellit sulatin ja haistoin ja ruokaan meni.
Illalla tai huomenna näkee kannatiko syödä
Ens kerralla sanot että ei sipulia.Ei tee mieli. Tilattiin täs joku aika sit kepsurulla ja hyi,eka kerta oli mulle ja siellä oli punasipulia! Jäi syömättä multa.Ei edes auttanu pois noukkiminen kun se maku oli imeytyny siihen.
Joo niin sanon.Mutta oli eka kerta kun tollasta söin niin ei edes tajunnu että ne laittaa sipulia.Vaikka näköjään sitä lykätään kaikkeen.Ens kerralla sanot että ei sipulia.
Ei mulla oo Jalluja ja Kalleja sun muita
Tekis mieli sienimuhennosta ja sienipihvejä..sienisalaatista en niin välitä...mutta sienet noin niiku muuten ois taas niin nannandeeriä ruokanaKotona taas. Kera jokusen hirviökärpäsen.
Mut tuli sieniäkin.
Niinpä niin, niin siinä käy senkin pieni pervoilijaEi mulla oo Jalluja ja Kalleja sun muita
( Ei oo enää,kun heitin just äsken pois kun jäin kerta housut kintuissa kiinni itseteosta. )
Sipulia on melkein joka paikassa.Joo niin sanon.Mutta oli eka kerta kun tollasta söin niin ei edes tajunnu että ne laittaa sipulia.Vaikka näköjään sitä lykätään kaikkeen.
Sipuli on hyvää, raakana, kypsänä, ihan millai vaan valmistettuna ja terveellistäSipulia on melkein joka paikassa.
Sienipitsaa tänään täällä listalla.Tekis mieli sienimuhennosta ja sienipihvejä..sienisalaatista en niin välitä...mutta sienet noin niiku muuten ois taas niin nannandeeriä ruokana
Mä tykkään sipulista.Sipuli on hyvää, raakana, kypsänä, ihan millai vaan valmistettuna ja terveellistä
Sen pitäs olla sellanen että ei olis mutta sais halutessa.Sipulia on melkein joka paikassa.
Joo mut ilman lisämaksua.Sen pitäs olla sellanen että ei olis mutta sais halutessa.
sä oot kova valittaja, tiedätkös sitä.Ei tee mieli. Tilattiin täs joku aika sit kepsurulla ja hyi,eka kerta oli mulle ja siellä oli punasipulia! Jäi syömättä multa.Ei edes auttanu pois noukkiminen kun se maku oli imeytyny siihen.
Sinä olet kova huomattamaan harmaana.sä oot kova valittaja, tiedätkös sitä.
Kyllä täällä saa valittaa,muutkin tekkee niin ja hyvä niin.sä oot kova valittaja, tiedätkös sitä.
Ja sun elämäs tuntuu keskittyvän siihen mitä kirjotan ja VALITAN!sä oot kova valittaja, tiedätkös sitä.
Ei mua haittaa vaikka maksais kun en sitä koskaan ottaisJoo mut ilman lisämaksua.
Niinpä tietysti.Ei mua haittaa vaikka maksais kun en sitä koskaan ottais