Mitä sitteEikö teistä kukaa osaa pitää jöötä? Sisäpiiriläiset.
Yks puhuu itsetyydytyksestä, toinen ulostamisesta kolmas ilmavaivoista, neljäs alusvaatteiden nuuskimisesta.
Sisäpiiriläiset!!
Mitä sitteEikö teistä kukaa osaa pitää jöötä? Sisäpiiriläiset.
Yks puhuu itsetyydytyksestä, toinen ulostamisesta kolmas ilmavaivoista, neljäs alusvaatteiden nuuskimisesta.
Sisäpiiriläiset!!
Ole hyväPiti ostaa poppareita,sellasia jo valmiita mutta unohdin.Hö.
Oo hilijaa! Et oo sisäpiiriläinen!Mitä sitte
En tykkää minäkään, eikä tarvis muidenkaan tykätä. Noi muut kai sit tykkää?Ne räpii ruoan ja juomat ja niitä sitten katselee suuri (massiivinen) joukko (joukot) maailmalla. En tiedä mitä niistä makkaroista tekevät .
Että on ärsyttävää kun kaupan parkkiksella on tilaa ja ajat kohtaan missä sun edessä eikä takana eikä sivuilla ole muita niin eikö heti kun sammutat auton niin kummallekin sivulle aja auto! Toiselle puolen joku mummo ja toiselle puolelle joku ylisuuri just kortin saanu muija.En jääny odottaa että jompikumpi runnoo auton sivut vaan käynnistin ja ajoin parkkipaikan viimeiseen nurkkkaan missä ei ketään ollu. Miksi pitää tunkea väkisin viereen kun tilaa on! Eri juttu jos ruuhkaa ja paikat kortilla mutta la alkuilta kun tilaa on niin ei siltikään voida ajaa niin että jäis pari ruutua autojen väliin.
Sopisko lämmin hali urokselta syysiltana?Oi ja minttukaakao! Sellanen sopii kylmään syysiltaan.Nyt joku tekee mulle sellanen!
Sehän riippuu ihan siitä millanen uros kyseessä.Sopisko lämmin hali urokselta syysiltana?
Punaverinen, vihreäsilmäinen, ei rikas eikä komea, mutta lämmin.Sehän riippuu ihan siitä millanen uros kyseessä.
Harteikas? No,ainahan yhden halin voi vastaanottaa tai antaa.Punaverinen, vihreäsilmäinen, ei rikas eikä komea, mutta lämmin.
Hartiat on , mutta ei mitenkään mainittavat.Harteikas? No,ainahan yhden halin voi vastaanottaa tai antaa.
Pitkä? parrakas? Mitä avuja?Hartiat on , mutta ei mitenkään mainittavat.
En voi koreilla ulkomuodollani, koitan käyttää muita avuja hyväkseni.
http://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000001105037.htmlEntäs sitte,puhutaan mistä puhutaan.
Pituutta on 173 cm, partakin olis, mutta raakasin sen just tänä aamuna.Pitkä? parrakas? Mitä avuja?
Ei parrekas, pätkä lähinnä ja partaa ei oo.Pitkä? parrakas? Mitä avuja?
Pituutta on 173 cm, partakin olis, mutta raakasin sen just tänä aamuna.
Muita avujako? Ne eivät ehkä kuulu mitenkään halaukseen, mutta olen hyvä kuuntelija,Kunnioitan ihmisiä, eikä ole paljon pahoja tapoja.
kiva pilaEi parrekas, pätkä lähinnä ja partaa ei oo.
Avuja että olen helvetin hyvä konekivääriampuja
Mulla ei ole edes konekivääriä, ei mitään pyssyä.kiva pila
Kukapa meistä ei haluaisi.Mulla ei ole edes konekivääriä, ei mitään pyssyä.
Halata kuitenkin tahtoisin ja tulla halatuksi.