The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kimpoilin ja laitoin jo pesukoneen pärräämään:)
Saas sitte nähdä pesenkö tota koneellista koko päivän:unsure:...

Jos vaikka teetä tekis...oikeesti mä haluaisin jotenki hassusti nyt kaakaota kermavaahdolla:confused:..toi ois ihan äklömakee päivästartti:sick: mutta joskus vois ehkä..paitti että ei muuten voiskaan!!
Tiedossa ois heti jumalattomat siivoukset joten nöy nöy*ravistaa pääkköstään* - perusaamutee on hyvästä (y)

• Tykkää
Reactions: Elena777
Kimpoilin ja laitoin jo pesukoneen pärräämään:)
Saas sitte nähdä pesenkö tota koneellista koko päivän:unsure:...

Jos vaikka teetä tekis...oikeesti mä haluaisin jotenki hassusti nyt kaakaota kermavaahdolla:confused:..toi ois ihan äklömakee päivästartti:sick: mutta joskus vois ehkä..paitti että ei muuten voiskaan!!
Tiedossa ois heti jumalattomat siivoukset joten nöy nöy*ravistaa pääkköstään* - perusaamutee on hyvästä (y)
Mun tekis tollasta kaakaota mieli pakkasilla ja jossain romanttisessa jouluisessa ulkokahvilassa...ja sillonkin kaakaon pitäs olla mieluummin kuumaa.:coffee::love:

• Tykkää
Reactions: Softy ja FreezeCat
Mun tekis tollasta kaakaota mieli pakkasilla ja jossain romanttisessa jouluisessa ulkokahvilassa...ja sillonkin kaakaon pitäs olla mieluummin kuumaa.:coffee::love:
Hei! Kuules!*räväytti simmut selälleen innosta*

Maalaapa simmusten eteen ihuna lunta ilmassa täynnänsä pursuava ja käpäliä ja jalkoja viskova tilannepläjäytys upeimmasta lumisotastelusta...just, oot juonessa mukana(y)
Niin katos, kun on ihan punaposkisena ja hengästyneenä ja myssykäiset ja kikkuraisetkin lumipaakuissa niin - käpälissä höyryääkin ihanan iso mukinen kunnon kaakaota kermavaahdolla:love::love:

Hei! Kuules!*räväytti simmut selälleen innosta*

Maalaapa simmusten eteen ihuna lunta ilmassa täynnänsä pursuava ja käpäliä ja jalkoja viskova tilannepläjäytys upeimmasta lumisotastelusta...just, oot juonessa mukana(y)
Niin katos, kun on ihan punaposkisena ja hengästyneenä ja myssykäiset ja kikkuraisetkin lumipaakuissa niin - käpälissä höyryääkin ihanan iso mukinen kunnon kaakaota kermavaahdolla:love::love:
Niin niin ja sitte *innostuu* Siihen viereen se toinen ihminen jolla myös on silmät kirkkaina ja ja hengitys höyryävänä ja taustalla on sellaset ihunat pöydät ja tuolit mitkä on vuorattu lampaanvillasilla pehmusteilla...pöydillä siniruuturaidalliset pöytäliinat ja niiden päällä kynttilät palamassa ja ympärillä hiivatisti lunta ja lähellä pulkkamäki muine laskettelijoineen ja iloineen, minne voi mennä sitten ottamaan kunnon kyydit pulkassa jahka se kaakao on hörpitty nassuun ja taivaalla on miljoona miljoona miljoona tähteä!!! Ui ui kun tekis niiiin mieli vielä kokea tollanen talvi!:barefoot::love::barefoot::love:

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Ellu antoi mulle taas alapeukun :(
Kumpi sana miellyttää sinua enemmän, vällykäärmeen silmä vai virtsaputki vai jopa kyrvän reikä?
Itse kyllä vierastan tuota kyrvän reikää ku sehän on silleen oikeammin ajateltuna pillu, jos silleen ajattelee, että esim. autotalli, tiiäthän nä logiikan :)
Runkkutalli :unsure:

Rättis!!!!!!!

Mä luulin että tää mustikoitten väärinkäyttö oli jo käsitelty:cry:...

Nyt on riskit ilmassa pahalle akuutille mustikka- allergialle:notworthy:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä