*hihkaisee yllätettynä, horjahtaatörmäilee pahki Kaisia jonka koukkasee pikakainaloiseksi samalla kun humpsahtaa kumoon villasukat ilmaan lentäen..*
*hujauttaa pepulle*
*hihkaisee yllätettynä, horjahtaatörmäilee pahki Kaisia jonka koukkasee pikakainaloiseksi samalla kun humpsahtaa kumoon villasukat ilmaan lentäen..*
*hujauttaa pepulle*
Iltaa
Mitäs Ouluun? Sataako vettä? Mitä lautasella? Maistuisko mullekin? Minkä väriset bokserit jalassa? Kysyinkö mä tuotakin?! Mua taitaa vätystää...
Kuka se oli? En ollunna minä vaan saletisti Joku Muu joka halusi saada sut kivasti pyörryksiinPitikö huitoo päähän?
Mikä o makaryllimössö? Niinku Iivarin herkkuko? Onko sulla sitte nudeboxerit? Vai meetkö nakkipyllynä? Ja kysymyksien ulkopuoliseen toteamukseen että niinKiirettä pitää. Ei sada.
Makaryllimössöä illemmalla. Ei minkään väriset kysyit. Ja kysymyksien ulkopuolelta vastaan että panettaa
kattisen kyselyikäMikä o makaryllimössö? Niinku Iivarin herkkuko? Onko sulla sitte nudeboxerit? Mä meen nakkipyllynä Ja kysymyksien ulkopuoliseen toteamukseen että niin
Mikä o makaryllimössö? Niinku Iivarin herkkuko? Onko sulla sitte nudeboxerit? Vai meetkö nakkipyllynä? Ja kysymyksien ulkopuoliseen toteamukseen että niin
tahtoo saada tietääkattisen kyselyikä
Vai oot nakkipyllynä mitä se on ? Ihan uus nimitys mulle
aha,siihen tarviaa tietyt vehkeettahtoo saada tietää
Ja enkä oo nakkipyllynä ku ihan väärät vehkeet katos siihen hommaan
Ha! Eli Iivarin herkkua! Samassa ruuassa oltiin.Makaroonia ja jauhelihaa En tiedä mikä on iivarin herkku. Nakkipyllynä, vaikka mahtuu tähän lenkkikin
Oisko sulla mitään semmoista hyvää pokeklippiä ehdottaa?
No niin niin ja mä tiiän että sä tiiät että mitkä vehkeet*tietää*aha,siihen tarviaa tietyt vehkeet
KukaKuka se oli? En ollunna minä vaan saletisti Joku Muu joka halusi saada sut kivasti pyörryksiin
Ha! Eli Iivarin herkkua! Samassa ruuassa oltiin.
Ai mikä pokeklippi? Eikö niitä nyt löyvy juutuupista kun laittaa hakusanaksi pokemon - siitä sitte vaan valitsee mieluisansa. Vaikka tää:
Tuo on tosi hauska leffaKlo 21 Frii (kanava16) Bruce Williksen paras elokuva.
Kuolema pukee häntä.
Etkö tosiaan uskalla enää nikilläsi kirjoittaa?Klo 21 Frii (kanava16) Bruce Williksen paras elokuva.
Kuolema pukee häntä.